Dimer: back on the streets! (nieuwe foto @ p12)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Jo&

Post by Jo& »

Dimer wrote:Het is een beetje stil geweest rond de NSX Club Benelux, maar daar gaat verandering in komen. Na de winter zal er wel weer een mooie tour komen.

Kun je me tzt wat info sturen daarover? Kheb wel interesse.
mr. X

Post by mr. X »

Dimer wrote:Het is een beetje stil geweest rond de NSX Club Benelux, maar daar gaat verandering in komen. Na de winter zal er wel weer een mooie tour komen.

Ah mooi man! Nu nog een NSX kopen om lid te kunnen worden :lol: of hopen dat ik weer uitgenodigd word om mee te mogen rijden. Was wel echt gaaf. Dat zijn twee ritjes geweest waar nog vaak over gesproken wordt. Mocht er weer een aan komen en mocht er de mogelijkheid zijn om mee te rijden wil ik een soort 'in-car-cam' opstelling maken om het hele gebeuren te schokvrij te filmen en een compilatie te maken voor de deelnemers.
Maargoed, dat is vooruit lopen op de feiten.

We wachten geduldig af.
Dimer

Post by Dimer »

mr. X wrote:

Ah mooi man! Nu nog een NSX kopen om lid te kunnen worden :lol: of hopen dat ik weer uitgenodigd word om mee te mogen rijden. Was wel echt gaaf. Dat zijn twee ritjes geweest waar nog vaak over gesproken wordt. Mocht er weer een aan komen en mocht er de mogelijkheid zijn om mee te rijden wil ik een soort 'in-car-cam' opstelling maken om het hele gebeuren te schokvrij te filmen en een compilatie te maken voor de deelnemers.
Maargoed, dat is vooruit lopen op de feiten.

We wachten geduldig af.

Toevallig heb verwacht ik deze week een hele mooie video/camera setup voor de auto. Ik heb in de NSX al een speciale race video kit zitten.

Ik heb dit besteld, met nog wat extra's :D

Image

Image
mr. X

Post by mr. X »

Ja zoiets is dus echt briljant!
Heb alleen het idee dat ze niet goedkoop zijn en er zijn nog andere dingen die eerst prioriteit hebben.
boikel

Post by boikel »

Gaaf, maar zit dan wel goed genoeg vast voor op het circuit. Denk dat er redelijk grote krachten op komen als je >200 km/h rijdt. En op de openbare weg zo rijden lijkt me ook niet dat dat mag vanwege "uitstekende delen".
slydawg

Post by slydawg »

Blijft gewoon zitten met +200km/h.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

boikel wrote:Gaaf, maar zit dan wel goed genoeg vast voor op het circuit. Denk dat er redelijk grote krachten op komen als je >200 km/h rijdt. En op de openbare weg zo rijden lijkt me ook niet dat dat mag vanwege "uitstekende delen".

Top Gear hangt op deze wijze camera's aan nog veel snellere auto's :wink:

Dat systeem werkt geniaal, Vacuüm noppen zijn echt sterk, laten niet los mits je niet crashed :razz:
Jo&

Post by Jo& »

Er zijn echt onwijs sterke vacuum noppen...!
chris

Post by chris »

je moet eens op autogespot.com kijken, en even zoeken naar spots van nsx'en..

deze staat er een aantal keer op, op de laatste pagina :razz:

bijvoorbeeld:

http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=e1328

http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=24fa1b1b

http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2006223439

(ja zit me te vervelen ja.. :roll: )
mr. X

Post by mr. X »

Dacht dat ze tegenwoordig zelfs deuken eruit trokken met behulp van kleine vacuüm nopjes (ipv het erop te lassen, uit te trekken en opnieuw te spuiten).
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

mr. X wrote:Dacht dat ze tegenwoordig zelfs deuken eruit trokken met behulp van kleine vacuüm nopjes (ipv het erop te lassen, uit te trekken en opnieuw te spuiten).

klopt. bestaat al een poosje hoor :-)

het mooie daarvan is, geen lak beschadiging door het uitdeuken en het gaat super snel.

bij ons in de buurt zit een schadeherstel bedrijf die doet 1x per jaar een reclame stunt. kleine deukjes (portierdeukjes, etc.) uitdeuken voor €50,- ofzo. dan gaan ze dus met z'n apparaatje je auto rond, gaat goed snel.. hun zijn klaar voor jij je koffie op hebt. :razz:
HONDA

Post by HONDA »

Erg stoer om de NSX (en jou) weer eens te zien Dimer. Kom maar een keer een rondje doen hier in de omgeving.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
sp00n

Post by sp00n »

Dimer wrote:Ik heb dit besteld, met nog wat extra's :D

Image

Image

Ten eerste wil ik even mijn complimenten geven voor deze zeer strakke NSX. Zou ik hem eens een keertje tegenkomen, zal ik met de lichten knipperen. 8) 8) :D
Ik vind het echt super dat je Honda trouw blijft.

Ten tweede wil ik vragen waar je deze Rig besteld hebt, en wat de kosten hiervan zijn, mits je dit natuurlijk wil verklappen. :-)

Ik wilde eerst zelf iets maken van een Zuignap om glazen ruiten mee te tillen, maar ik heb toch liever iets kant en klaars. :D

Greets na lange afwezigheid,

sp00n
Dimer

Post by Dimer »

HONDA wrote:Erg stoer om de NSX (en jou) weer eens te zien Dimer. Kom maar een keer een rondje doen hier in de omgeving.

Het was heel erg gezellig!! Ik kom zeker een keer bij je buiten spelen :twisted:

Veel succes en plezier vanmiddag :wink: Ik zit in het stadion, ik zal zwaaien :lol:
Dimer

Post by Dimer »

sp00n wrote:
Dimer wrote:Ik heb dit besteld, met nog wat extra's :D

Image

Image

Ten eerste wil ik even mijn complimenten geven voor deze zeer strakke NSX. Zou ik hem eens een keertje tegenkomen, zal ik met de lichten knipperen. 8) 8) :D
Ik vind het echt super dat je Honda trouw blijft.

Ten tweede wil ik vragen waar je deze Rig besteld hebt, en wat de kosten hiervan zijn, mits je dit natuurlijk wil verklappen. :-)

Ik wilde eerst zelf iets maken van een Zuignap om glazen ruiten mee te tillen, maar ik heb toch liever iets kant en klaars. :D

Greets na lange afwezigheid,

sp00n

http://www.fastfilms.co.uk/index.php

In totaal heeft het me EUR 330.- gekost:

2x Manfrotto Suction Mounts
2x Manfrotto Double Ball Joints
3x Manfrotto Superclamps
1x Manfrotto Magic Arm

Je kunt een mail sturen naar info [at] fastfilms .co.uk vraag maar naar Mark en zeg maar dat ik je gestuurd hebt en dat je dezelfde kit wilt. Deze staat namelijk niet op hun website, aangezien ik 'm zelf heb samengesteld.

Na veel onderzoek, schijnt dit de beste setup te zijn als je wilt gaan fotograferen met een paal.
Dimer

Post by Dimer »

hier een voorbeeld van alleen een Suction Cup icm Magic Arm:

Image
MobileChicane

Post by MobileChicane »

ATR 13/50
Dimer

Post by Dimer »

haha grappig :D
mr. X

Post by mr. X »

Heb deze eens volgas langs zien komen! Behoorlijk snel ding, zal wel niet standaard meer zijn, gezien de taartschep...

Wat een buitengewoon logische redenering dat de auto wel niet meer standaard zal zijn door de taartschep maar inderdaad is hij verre van standaard :razz:.

Je bent niet meer veilig Dimer!
DC2

Post by DC2 »

Coole site. Zitten leuke accessoires bij voor mijn VholdR camera.
Locked