Dimer wrote:Het is een beetje stil geweest rond de NSX Club Benelux, maar daar gaat verandering in komen. Na de winter zal er wel weer een mooie tour komen.
Kun je me tzt wat info sturen daarover? Kheb wel interesse.
Dimer wrote:Het is een beetje stil geweest rond de NSX Club Benelux, maar daar gaat verandering in komen. Na de winter zal er wel weer een mooie tour komen.
mr. X wrote:Dimer wrote:Het is een beetje stil geweest rond de NSX Club Benelux, maar daar gaat verandering in komen. Na de winter zal er wel weer een mooie tour komen.
Ah mooi man! Nu nog een NSX kopen om lid te kunnen worden :lol: of hopen dat ik weer uitgenodigd word om mee te mogen rijden. Was wel echt gaaf. Dat zijn twee ritjes geweest waar nog vaak over gesproken wordt. Mocht er weer een aan komen en mocht er de mogelijkheid zijn om mee te rijden wil ik een soort 'in-car-cam' opstelling maken om het hele gebeuren te schokvrij te filmen en een compilatie te maken voor de deelnemers.
Maargoed, dat is vooruit lopen op de feiten.
We wachten geduldig af.
boikel wrote:Gaaf, maar zit dan wel goed genoeg vast voor op het circuit. Denk dat er redelijk grote krachten op komen als je >200 km/h rijdt. En op de openbare weg zo rijden lijkt me ook niet dat dat mag vanwege "uitstekende delen".
mr. X wrote:Dacht dat ze tegenwoordig zelfs deuken eruit trokken met behulp van kleine vacuüm nopjes (ipv het erop te lassen, uit te trekken en opnieuw te spuiten).
Dimer wrote:Ik heb dit besteld, met nog wat extra's
sp00n wrote:Dimer wrote:Ik heb dit besteld, met nog wat extra's
Ten eerste wil ik even mijn complimenten geven voor deze zeer strakke NSX. Zou ik hem eens een keertje tegenkomen, zal ik met de lichten knipperen. 8) 8)![]()
Ik vind het echt super dat je Honda trouw blijft.
Ten tweede wil ik vragen waar je deze Rig besteld hebt, en wat de kosten hiervan zijn, mits je dit natuurlijk wil verklappen. :-)
Ik wilde eerst zelf iets maken van een Zuignap om glazen ruiten mee te tillen, maar ik heb toch liever iets kant en klaars.
Greets na lange afwezigheid,
sp00n
Heb deze eens volgas langs zien komen! Behoorlijk snel ding, zal wel niet standaard meer zijn, gezien de taartschep...
Dimer wrote:http://www.fastfilms.co.uk/index.php