Eindelijk weer een EVO...
-
Jo& wrote:Was het niet wat je verwachtte?
Ik kan wel een heel lulverhaal op gaan hangen, maar dat was wel de belangrijkste reden. Over de auto in het algemeen had ik niets te klagen, maar ik miste de handling van mijn ITR, en ik was ook wel toe aan wat meer vermogen. Daarom is mijn keuze uiteindelijk gevallen op de Evo...
Johan FN2 wrote:"Jo&":3go69qb0 wrote:Was het niet wat je verwachtte?
Ik kan wel een heel lulverhaal op gaan hangen, maar dat was wel de belangrijkste reden. Over de auto in het algemeen had ik niets te klagen, maar ik miste de handling van mijn ITR, en ik was ook wel toe aan wat meer vermogen. Daarom is mijn keuze uiteindelijk gevallen op de Evo...[/quote:3go69qb0]
Ok cool, good reason 8)
Johan FN2 wrote:Ik kan wel een heel lulverhaal op gaan hangen, maar dat was wel de belangrijkste reden. Over de auto in het algemeen had ik niets te klagen, maar ik miste de handling van mijn ITR, en ik was ook wel toe aan wat meer vermogen. Daarom is mijn keuze uiteindelijk gevallen op de Evo...
Had dan weer een ITR gekocht :dontspeak:
Mooie Evo hoor!
-
Kerel!
Die moet je me toch echt eens komen showen! Wat een rete dikke wagen!
Echt even laten horen als je in Veghel bent, want die wil ik in het echt zien..
Heel toevallig heb ik ook een EVO gekocht vorige week! Echter is die een paar jaartjes ouder, maar het blijft een van mijn persoonlijke favorieten! kom eens langs! Ben heel benieuwd!
Grt
Heel toevallig heb ik ook een EVO gekocht vorige week! Echter is die een paar jaartjes ouder, maar het blijft een van mijn persoonlijke favorieten! kom eens langs! Ben heel benieuwd!
Grt
bastiaan45 wrote:Kerel!
Grt
Wat voor Evo heb je gekocht, een 6 of 7?

Grtz...