Sorry, Jan, maar de velgen vind ik echt totaal niet passen bij de auto terwijl het juist zo'n plaatje van een auto is! Hij staat prachtig in de lak en de laatste keer dat ik hem zag, JAF2009, stond ik er dan ook even bij weg te dromen.
Goed, dat is gezegd en zal de laatste keer zijn. Verder ziet het er ook allemaal heel mooi uit onder de kap. Verlaagd is ze nu wel mooier dan standaard. Er was Ãets te veel ruimte hoewel het nu lijkt dat de achterkant lager ligt dan voor. Wellicht komt het door de foto.
Verlaging mocht ook wel, hij lijkt achter wel lager btw. Of had je iemand in de kofferbak liggen? :lol: Velgen zijn ook niet mijn ding maar verders erg nice, er zijn veels te weinig zwarte ITR's hier imo dus :thumbs:
@arno.
er lag niemand achter in. zal binnenkort wel een betere foto maken.
Dit is de enige origineel zwarte itr op nl kenteken.
alle andere zwarte itr zijn import.
lotus is lichter, achterwiel aangedreven, middenmotor, targa en met een k20 erin een beest! Dat zijn zomaar wat punten die in me opkomen om ervoor te kiezen een lotus erbij te nemen. De itr kan ook makkelijker voor dagelijks vervoer gebruikt worden. De elise is echt spartaans.
Dimer wrote:lotus is lichter, achterwiel aangedreven, middenmotor, targa en met een k20 erin een beest! Dat zijn zomaar wat punten die in me opkomen om ervoor te kiezen een lotus erbij te nemen. De itr kan ook makkelijker voor dagelijks vervoer gebruikt worden. De elise is echt spartaans.
Ik ben het met je eens.
Maar vraag me dan eigenlijk af wat de toegevoegde waarde van de ITR is :wink: Misschien wel voor de heb, kan natuurlijk!
Is hij niet 1ste eigenaar van die ITR?