Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Dimer
Posts: 2596 Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:
Post
by Dimer » Tue Oct 27, 2009 3:07 pm
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Tue Oct 27, 2009 3:32 pm
8)
CyRaX
Posts: 929 Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm
Post
by CyRaX » Tue Oct 27, 2009 3:37 pm
Die Jazz is :thumbs:
Roy
Posts: 1187 Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:
Post
by Roy » Tue Oct 27, 2009 6:05 pm
CyRaX wrote: Die Jazz is :thumbs:
Inderdaad de auto die ik normaal het meest saaiste van de 3 springt er nu echt uit. 8)
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
CyRaX
Posts: 929 Joined: Mon Jan 19, 2004 2:51 pm
Post
by CyRaX » Tue Oct 27, 2009 6:18 pm
Jazz.....Fit.......whatever.
Dat ding is gewoon geweldig!
boikel
Posts: 865 Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm
Post
by boikel » Tue Oct 27, 2009 7:09 pm
Maken jullie maar ruzie om die Jazz/fit, neem ik die andere 2 wel mee. 8)
Dimer
Posts: 2596 Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:
Post
by Dimer » Tue Oct 27, 2009 10:03 pm
die FD2 is ook wel geil met z'n dry carbon dak!
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Tue Oct 27, 2009 11:13 pm
Dimer wrote: die FD2 is ook wel geil met z'n dry carbon dak!
:thumbs:
Iene miene mutte... IK NEEM DE NSX-R!
Knite Force
Posts: 1300 Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm
Post
by Knite Force » Tue Oct 27, 2009 11:49 pm
Ik ben al tevreden met deze foto op wallpaper formaat.. *hint* Dimer?
mr. X
Posts: 7228 Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm
Post
by mr. X » Wed Oct 28, 2009 1:48 am
RedSun
Posts: 2784 Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm
Post
by RedSun » Wed Oct 28, 2009 8:41 am
Vet!
Nana korobi ya oki
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Wed Oct 28, 2009 8:53 am
Hij heeft hem met 2 vingers beet, dat dak!
Masterlijk
BZRKbb2
Posts: 684 Joined: Thu Dec 14, 2006 11:25 am
Contact:
Post
by BZRKbb2 » Wed Oct 28, 2009 10:00 am
Maar volgens mij laat die hem ook op voet staan...
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Wed Oct 28, 2009 10:38 am
BZRKbb2 wrote: Maar volgens mij laat die hem ook op voet staan...
Ohja, scherp... Maar ja toch.
De kofferbak en motorkap van de legend zijn van carbon. Als je die dichtgooid dat is echt niks! De kofferbak moet je echt vaart meegeven want van zn gewicht valt hij niet in het slot.
Benjdmin
Posts: 2130 Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm
Post
by Benjdmin » Wed Oct 28, 2009 12:21 pm
Damn wist niet dat die van carbon waren bij de legend...
Trouwens Spoon carbon onderdelen zien er meestal wat minder uit, het is echt meer voor de motorsport bedoeld.
Heb ooit op de Ring een Eg6 uit Engeland gezien met Spoon motorkap, zag er echt niet uit.
boikel
Posts: 865 Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm
Post
by boikel » Wed Oct 28, 2009 12:44 pm
Hmm. Kan je zo'n carbon dakje ook krijgen voor een ITR? Als vervanging dan echt hè, niet om er extra op te plakken.
sigur
Posts: 655 Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm
Post
by sigur » Thu Oct 29, 2009 8:52 am
UBER GEIL...
Jo&
Posts: 6702 Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm
Post
by Jo& » Thu Oct 29, 2009 8:59 am
Benjdmin wrote: Damn wist niet dat die van carbon waren bij de legend... Trouwens Spoon carbon onderdelen zien er meestal wat minder uit, het is echt meer voor de motorsport bedoeld. Heb ooit op de Ring een Eg6 uit Engeland gezien met Spoon motorkap, zag er echt niet uit.
Zijn bij de legend gewoon geverft. Maar je ziet het als je er dicht op staat, de kleine bobbeltjes / oneffenheden van het carbon. Niet storend hoor trouwens.
Er zijn nog wat andere onderdelen van carbon ofzo. Voor gewichtsbesparing.
Dimer
Posts: 2596 Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:
Post
by Dimer » Thu Oct 29, 2009 10:09 am
Jo& wrote: Zijn bij de legend gewoon geverft.
Jo!!!!
Verven doe je met een:
:wink: