[quote="vtec vince"]Ziet er idd prima uit! Mijn gamertag is de kleus74 Ik ben op dit moment natuurlijk met de witte honda fit sport aan het rijden ]
ghehe ik heb die na een paar races meteen omgeruild voor een itr 8)
deden jullie dat ook in FM2, auto's ombouwen tot klasse A850 en daarmee online racen? dus niet compleet doorgefokte machines maken, maar het high-end sports cars houden...lekker competitief!
maar die klasse en puntentelling is verandert, dus wat moet t nu zijn vraag ik me af?
wel chill overigens dat er niet meer van die spastische huppelmuziek bij zit in het menu.. kan nu mn xbox rustig even aan laten staan zonder dat de muziek me gek maakt haha!
het is wel belangrijk dat die xbox goed kan ademen....ik had een tv meubel gemaakt en daar paste de xbox heel mooi in ( voor en achterkant open )....totdat hij kuuren begon te krijgen.
niet zo gek veel later kreeg ik de ring of death grrrr
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Volgens mij heeft de Xbox juist de blazer aan de achterkant en kan dat dus geen kwaad lijkt me. Die vriend heeft een bizarre collectie spelcomputers en aanverwante dus denk dat hij er wel rekening mee heeft gehouden.
Ik heb ook al een keer de ring of death gehad.. Ik speel nu altijd met de kast open en ik ben van plan wat gaten in de achterkant van het kastje te boren, want het wordt bloedheet!
Ik heb ook nog twee PS3's, maar die beginnen ook flink te blazen als ze niet genoeg ruimte hebben.