I'm a Pirate

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Roy

I'm a Pirate

Post by Roy »

afgelopen Zondag had ik de wegpiraat in me naar bovengehaald. :o ops:

Resultaat vandaag een bon van 179km/h waar je 80 mocht :-? :cry: :cry: :evil:

met een brief om te ondertekenen dat ik de bestuurder was.
Nou dat is dus nog niet eens 2 maanden van de nieuwe auto kunnen genieten!

Ik weet het is mijn eigen schuld, maar ik kan het niet meer terugdraaien.

heb al hier en daar lopen surfen: ik verwacht een flinke boete en mijn rijbewijs voor een lange tijd kwijt te zijn.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Dimer

Post by Dimer »

aaaaaaauch
vampire

Post by vampire »

hoe is t gemeten dan?
donkeykong

Post by donkeykong »

dat is wel erg hard ja, succes ermee....wel zwara balen natuurlijk
Roy

Post by Roy »

vampire wrote:hoe is t gemeten dan?

Waarschijnlijk een statief verscholen in de bosjes!

En geloof het of niet op een stuk van minder dan 1km heb ik 'm opengetrokken en daar stonden ze .

Het was echt vanuit een bocht reed ik al 80, toen +/- 700 meter volop gassen en afremmen omdat er een verkeers opstakel midden op de weg staat waar je door heen moet slalomen.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
FastFWD

Post by FastFWD »

Image

Dat word een dure idd, en rijbewijs geschorst voor bepaalde tijd, of als je erg veel geluk hebt, voorwaardelijk
vampire

Post by vampire »

Yup, iig je verantwoorden voor de rechter, als je je rijbewijs nodig hebt voor je werk regel een verklaring van je werkgever.
Jan Visser

Post by Jan Visser »

Damn.........ik dacht met mijn 65 km/h te hard snel te zijn, maar 99km/h te hard :shock: .......pfff

Ik kreeg een boete van 984 euro en de O.V.J. wou 4 maanden mijn rijbewijs hebben, maar gelukkig dacht de rechter er iets anders over. Heb nu 2 jaar voorwaardelijk aan de broek en 900 euro boete.

Heb je niet nog een opa of oma die eigelijks toch niet kan rijden, maar nog wel een rijbewijs heeft? Die misschien laten tekenen.......

Succes!!!
wesjes

Post by wesjes »

Welcome to my world :)

Heb het zelfde gehad alleen was toen gepakt op een 50 weg..
Was nogal geirriteerd door een medeweg"misbruiker" blokkeerde de hele kruispunt dus zodra het vrij was ging er met een vaart vandoor..

vanaf het moment dat ik optrok tot vol in de remmen ging ik max 109km/h,.. maar was al te laat..

Resultaat 10dagen rijbewijs kwijt.. een nogal hoge boete en een CBR cursus :/
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Weet je wat voor moois je kan kopen voor de R van al dat geld :razz:

Maargoed, moeilijk om je in te houden met zo'n auto :wink:
chris

Post by chris »

ITR DC2 wrote:Weet je wat voor moois je kan kopen voor de R van al dat geld :razz:

Maargoed, moeilijk om je in te houden met zo'n auto :wink:

ik heb me ook een keer flink misdragen in een RS6+... 150 km te hard..

godzijdank nooit gepakt, maar schrok zo van mezelf dat ik t nooit meer zo bont heb gemaakt :o ops:
D_ToXx

Post by D_ToXx »

ik heb er ook nog een:

maandag aangehouden(lasergun) volgens hun reed ik 73 km(a 110€)

ik zag hem staan en keek op de teller :D stond echt iets boven de 60 op..
en ik was aan het bumperkleven.......... er reed geen auto a 150 meter voor me... :D

het leuke is dat er een oom agent midden op de weg stond om mij staande te houden. en dat met bumperkleven :wink:

het was zo'n blauwe nadenker die ook bij weggebruikers word gefilmd.
Jo&

Post by Jo& »

D_ToXx wrote:ik heb er ook nog een:

maandag aangehouden(lasergun) volgens hun reed ik 73 km(a 110€)

ik zag hem staan en keek op de teller :D stond echt iets boven de 60 op..
en ik was aan het bumperkleven.......... er reed geen auto a 150 meter voor me... :D

het leuke is dat er een oom agent midden op de weg stond om mij staande te houden. en dat met bumperkleven :wink:

het was zo'n blauwe nadenker die ook bij weggebruikers word gefilmd.

En toen?

Balen zeg... Dat je gepakt bent maarja... Je weet dat dat risico erin zit!
Knite Force

Post by Knite Force »

PM.
D_ToXx

Post by D_ToXx »

niets verder.. een discussie ga ik niet aan met hun.
heeft toch geen nut. :D gewoon ze ff goed voor de gek gehouden zodat ik er ook nog plezier aan heb gehad :D

zoals: ik kom ff de koffie brengen... :D
en toen ik al 5 min stil stond nergens op te wachten riep ik: als het nog lang duurt rij ik door :D

fout was ik ja.mij hoor je echt niet zeggen dat ik de 73 km niet aangetikt heb zonder het te kijken. ik vond het bumperkleven wel leuk. :D

en meneer de dude stond te laseren na een kruispunt, die rij ik daar altijd rustig voorbij i.v.m. fietsers,daarom de 60+ op de teller, dus die 73 km vind ik ook crap.
mr. X

Post by mr. X »

Leuk is dat. Ik heb zelf ooit geluk gehad dat ik zó hard reed op een 80 weg dat de beste politie auto mij niet bij kon houden. Nadat ik thuis uitgestapt was kwam er een auto met vies hoge snelheid 30 seconde later aangestoven.

Wat de man letterlijk zei was: "Het is dat je te hard reed om een meting te doen, anders was je je rijbewijs zeker kwijt". Ik moest er stiekem wel om lachen. Onverantwoord, uiteraard. Leuk, ook zeker.

Verder nog een keer 160 km/h te hard gereden (XJ-R) maargoed dat vind ik persoonlijk kunnen (op de snelweg uiteraard). 's Avonds laat als er geen hond op de weg is, best te doen.

Verder twee keer gepakt met 45 km/h en die zijn ook niet misselijk maar gelukkig geen rijbewijs inleveren.

Sterkte, laat weten hoe het af loopt!
slydawg

Post by slydawg »

Minder man.
Die bon is overigens wel snel op de deurmat gevallen, binnen 3 werkdagen...
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

hoe hoger de boete, hoe korter de route door de bonnenfabriek.

Als het je eerste keer voor de rechter is dan heb je nog een mazzltje als je het goed aanpakt. Je eigen niet verdedigen tegenover de rechter, gewoon duidelijk maken dat jij het zelf achteraf gezien ook vreselijk onverantwoordelijk vond, nooit meer zal doen, bla bla. dan kom je er het beste vanaf..

als je al een eerdere ontmoeting heb gehad met de rechter..... Sterkte :-)
chris

Post by chris »

mr. X wrote:Leuk is dat. Ik heb zelf ooit geluk gehad dat ik zó hard reed op een 80 weg dat de beste politie auto mij niet bij kon houden. Nadat ik thuis uitgestapt was kwam er een auto met vies hoge snelheid 30 seconde later aangestoven.

Wat de man letterlijk zei was: "Het is dat je te hard reed om een meting te doen, anders was je je rijbewijs zeker kwijt". Ik moest er stiekem wel om lachen. Onverantwoord, uiteraard. Leuk, ook zeker.

Verder nog een keer 160 km/h te hard gereden (XJ-R) maargoed dat vind ik persoonlijk kunnen (op de snelweg uiteraard). 's Avonds laat als er geen hond op de weg is, best te doen.

Verder twee keer gepakt met 45 km/h en die zijn ook niet misselijk maar gelukkig geen rijbewijs inleveren.

Sterkte, laat weten hoe het af loopt!

ben een keer aangehouden voor bellen tijdens het rijden.. wat redelijk knap was want mn telefoon (niet de kleinste) zat gewoon in mn broekzak!! dus ik zeg tegen agent bromsnor: ik zat gewoon te leunen hoor met mn hoofd tegen mn hand aan..en mn telefoon zit zoals je ziet gewoon in mn broekzak... (gast reedt ook al 400 m recht achter me!)

uiteindelijk na 5 minuten op zn motor mn rijbewijs checken komt ie terug: 'ik geef je t voordeel van de twijfel!'... geef dan gewoon toe dat je het mis had!! :roll:
Gangaran

Post by Gangaran »

Heb ik ook een keertje meegemaakt. Ik was aan mijn oor aan het friemelen en werd aangehouden. Kreeg uiteindelijk geen bekeuring, maar was echt boos.
Locked