1ste generatie civic liefhebbers?
-
1ste generatie civic liefhebbers?
Heb laatst een beetje voor de hobby een groen civicje gehaald (bolletje). Hij is van bouwjaar 79,dus het laatste jaar van dit type. Natuurlijk met wat roestplekken maar ik vind het tot nog toe mee vallen,zal binnenkort is wat foto s plaatsen hier. Ga m een langzamerhand een beetje oplappen (lassen,plamuren.schuren,spuiten etc) maar wel geheel origineel houden. Interieur ziet er nog perfect uit. Ben benieuwd of er hier nog liefhebbers voor deze eerste generatie zijn??
- Gaskleppie
-
http://start.ikwilonderdelen.nl/catalog ... &md=OKPTPK
Op zulke sites zijn nog wel een boel onderdelen nieuw te krijgen,maar natuurlijk niet alles. En sites zoals m plaats afspeuren,heb net 3 dozen vol onderdelen bestelt over de post voor weinig.
Op zulke sites zijn nog wel een boel onderdelen nieuw te krijgen,maar natuurlijk niet alles. En sites zoals m plaats afspeuren,heb net 3 dozen vol onderdelen bestelt over de post voor weinig.
-
Hoi Robert,
Ik heb er inderdaad 2.
Ze komen binnenkort wel in de verkoop omdat ik er totaal geen tijd meer voor heb. ( pas een kleine en veel bezig met mijn eigen bedrijf )
wat ik bij de ene tekort kwam of kapot was, heeft de 2e juist weer wel.
dus ik kan van 2 bolletjes 1 maken.
ik weet alleen nog niet of ik ze in onderdelen weg doe of compleet in 1 koop.
gr, Peter ( AccordR )
Ik heb er inderdaad 2.
Ze komen binnenkort wel in de verkoop omdat ik er totaal geen tijd meer voor heb. ( pas een kleine en veel bezig met mijn eigen bedrijf )
gr, Peter ( AccordR )
-
accordR alias AccordS wrote:Hoi Robert,
Ik heb er inderdaad 2.
gr, Peter ( AccordR )
Je hebt PM
-