Kijken, kijken, maar niet kopen... (Afgesplitst)
I know Ben... unfortunately that's always relatively (if my spelling is correct) to the potential buyer...
Fact is, red isn't one of the most desired colors... (compared to other colors)
And this still isn't exactely the best time to sell a car.
Most people are still afraid to spent money.
Keep the car nice and shinny like it is at the moment...
Just wait a little longer, time will come again... :thumbs:
Fact is, red isn't one of the most desired colors... (compared to other colors)
And this still isn't exactely the best time to sell a car.
Most people are still afraid to spent money.
Keep the car nice and shinny like it is at the moment...
Just wait a little longer, time will come again... :thumbs:
Fact is, red isn't one of the most desired colors
:-?
I disaggree, it's a CTR so i think the color isn't that important.
Of course in certain degree is does matter but all the colors black, silver, red and gray suit the car in my opinion.
I hope my EP2 is sold soon. I don't mind spending money on a honda. Problem is i don't have a enough to spend it like i want to...

Klinkt hard, maar beter maak je er 16,000 ervan ben je ervan af. :idea:
Want volgende jaar is die een jaar ouder en ga je uiteindelijk toch 16k vragen.
En dan wilt iedereen maar 14,500 betalen. :-?
Zo gaat het nou eenmaal met 2e handse dure auto's.
Hoe duurder hoe meer ze van de prijs afhalen, al was het een civic van 500 euro durven ze niet meer dan 50 af te dingen. :-?
Hoe duurder hoe meer ze van de prijs afhalen, al was het een civic van 500 euro durven ze niet meer dan 50 af te dingen. :-?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Asch600RR wrote:Fact is, red isn't one of the most desired colors
:-?
I disaggree, it's a CTR so i think the color isn't that important.
Of course in certain degree is does matter but all the colors black, silver, red and gray suit the car in my opinion.
I hope my EP2 is sold soon. I don't mind spending money on a honda. Problem is i don't have a enough to spend it like i want to...![]()
Voor jouw misschien niet maar mij zal je noooooit in een rode auto zien die ik van me eigen geld moet betalen.
g-unit wrote:Klinkt hard, maar beter maak je er 16,000 ervan ben je ervan af. :idea:
Onzin, 16k voor een 2005 full option, waarom niet gelijk voor de helft, 8k is een mooie prijs dan is ie morgen weg.
Mensen die 16k willen betalen kunnen beter zoeken naar een 2003 type met een lage km-stand , of een 2004 rond de km-stand van 70/100.
Wat men wil en koopt is erg verschillend, indien ze het geld niet over hebben voor een duurdere/betere auto dan kopen ze toch een auto met meer onderhoud?, uiteinderlijk betalen ze meer of net zoveel voor een oudere versie.
Zo gaat dat nou eenmaal in de praktijk.
Volgende jaar is de FN2 al 3 jaar op de markt, en zullen in de zomer al de eerste voor rond de 20k te koop komen te staan.
Daarom zeg ik pak wat je nu pakken kan.
Het is maar een Tip, ik weet dat het pijn doet en helemaal omdat het een goeie mooie auto is.
Btw, ik vind deze rode CTR wel apart en zeer mooi in zijn lak.
Die 18,500 is die ongetwijfeld waard, alleen door de bare tijden is die zowat niet voor die prijs weg te doen vrees ik.
hope i'm wrong :wink:
Daarom zeg ik pak wat je nu pakken kan.
Het is maar een Tip, ik weet dat het pijn doet en helemaal omdat het een goeie mooie auto is.
Btw, ik vind deze rode CTR wel apart en zeer mooi in zijn lak.
Die 18,500 is die ongetwijfeld waard, alleen door de bare tijden is die zowat niet voor die prijs weg te doen vrees ik.
hope i'm wrong :wink:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi