Als EP3 rijden kan ik wel beamen wat over TopGear werd gezegt. Hij werd vergeleken met de EP3. Als je de FN2 als een opzichzelf staand R model beoordeeld krijgt je waarschijnlijke hele andere verhalen.
welke sleutels leg jij liever 's avonds op de bar' of zoiets belachelijks.. Pleps volk. Gadverdamme. In een woord weer een van de vele kansloze reviews.
idd! Ik moest toen gelijk denken aan de sleutel van mn vw bus van de zaak. Die is namelijk presies het zelfde als al die andere vw sleutels. Er staan dan alleen 4 ringen op ipv een vw tekentje. Op de GTR sleutel staat met koeie letters GTR. Staat beter in mijn ogen dan die 4 ringen die ook van een A2 kunnen zijn.
Daar komt nog eens bij dat in de bijna alle Volkswagens/Audi's dezelfde knopjes zitten. Als jij in de duurste Pheaton van iets meer dan twee (!) ton stapt of een kale Polo, kom je nog steeds dezelfde knopjes tegen. Zelfde geldt veel Audi's die gebruik maken van Volkswagen onderdelen. Nu moet ik zeggen dat ik nooit in de R8 gezeten heb maar gezien de rest van de Audi familie zal dit niet veel anders zijn.
Dat vind ik zo vreselijk aan Audi. Goedkope troep, je koopt toch R8 van twee ton waar dezelfde knopjes in zitten als in een Polo? Daar zou ik gewoon geen genoegen mee nemen.
Oh en daarmee zijn we er nog niet. Verzeker die R8 maar eens. Kost je klauwen vol met geld. De GT-R is gewoon de betere van die twee.
Ik leg de GT-R sleutels wel op de bar zonder schaamte, geloof mij maar.
Ik leg de GT-R sleutels wel op de bar zonder schaamte, geloof mij maar.[/quote]
ik zou ze zelfs met een op de bar neer leggen als ik de keuze mocht maken geef mij de gt-r maar .ik heb bij speed in rosmalen er naar staan kijken en ik vindt het een prachtige auto
muggo wrote:Ik leg de GT-R sleutels wel op de bar zonder schaamte, geloof mij maar.
ik zou ze zelfs met een op de bar neer leggen als ik de keuze mocht maken geef mij de gt-r maar .ik heb bij speed in rosmalen er naar staan kijken en ik vindt het een prachtige auto
Ik zou de sleutels van de GT-R Nooit op de bar leggen !
welke sleutels leg jij liever 's avonds op de bar' of zoiets belachelijks.. Pleps volk. Gadverdamme. In een woord weer een van de vele kansloze reviews.
idd! Ik moest toen gelijk denken aan de sleutel van mn vw bus van de zaak. Die is namelijk presies het zelfde als al die andere vw sleutels. Er staan dan alleen 4 ringen op ipv een vw tekentje. Op de GTR sleutel staat met koeie letters GTR. Staat beter in mijn ogen dan die 4 ringen die ook van een A2 kunnen zijn.
Daar komt nog eens bij dat in de bijna alle Volkswagens/Audi's dezelfde knopjes zitten. Als jij in de duurste Pheaton van iets meer dan twee (!) ton stapt of een kale Polo, kom je nog steeds dezelfde knopjes tegen. Zelfde geldt veel Audi's die gebruik maken van Volkswagen onderdelen. Nu moet ik zeggen dat ik nooit in de R8 gezeten heb maar gezien de rest van de Audi familie zal dit niet veel anders zijn. Dat vind ik zo vreselijk aan Audi. Goedkope troep, je koopt toch R8 van twee ton waar dezelfde knopjes in zitten als in een Polo? Daar zou ik gewoon geen genoegen mee nemen. Oh en daarmee zijn we er nog niet. Verzeker die R8 maar eens. Kost je klauwen vol met geld. De GT-R is gewoon de betere van die twee. Ik leg de GT-R sleutels wel op de bar zonder schaamte, geloof mij maar.
Audi interieur is wel degelijk anders dan dat van een polo hoor.
Ook de knopjes. Ken ook geen Polo's met dual zone clima.