bye bye Audi R8 V10
- ChristopheR
ChristopheR wrote:wat een saaie reporters, viel bijna in slaap...
dit was geen testrit, maar een ritje naar de bakker en slager
wel tof dat de GT-R sneller en mooier is :!:
En ook nog op de openweg... Ik vind het persoonlijk niet erg dat ze zo reden op een verlaten industrie terrein, maar eigenlijk is het natuurlijk niet netjes en verantwoord van een "professionele" reportage om dat zo te doen. Maar goed...
-
[img]Doet%20me%20denken%20aan%20een%20film%20met%20Martin%20Lawrence%20(volgens%20mij),%20waar%20hij%20heel%20stoer%20over%20de%20motorkap%20van%20een%20Corvette%20wilt%20glijden.%20Maar%20dan%20blijft%20ie%20hangen%20met%20z'n%20broek.%20Volgens%20mij%20maakt%20hij%20ook%20krassen%20op%20de%20motorkap.[/img]
Haha dacht ik ook meteen aan. Je bedoelt 'Showtime' met Eddy Murphy. Glijdt hij heel stoer over de kap van die Corvette, trekt hij er zo een kras van een meter overheen, dwars door de lak, geweldig stukje!
Haha dacht ik ook meteen aan. Je bedoelt 'Showtime' met Eddy Murphy. Glijdt hij heel stoer over de kap van die Corvette, trekt hij er zo een kras van een meter overheen, dwars door de lak, geweldig stukje!

Ik stoor me zo ongelofelijk aan die mensen. Niet alleen dat ze op de auto's leunen maar ook het gespeelde verhaal, de zielige argumenten zoals 'laten we eerlijk wezen, welke sleutels leg jij liever 's avonds op de bar' of zoiets belachelijks.. Pleps volk. Gadverdamme. In een woord weer een van de vele kansloze reviews.
Is het nou heus zo moeilijk een leuk en kwalitatief goed filmpje te maken met twee van dit soort prachtige auto's?
Is het nou heus zo moeilijk een leuk en kwalitatief goed filmpje te maken met twee van dit soort prachtige auto's?
- Gaskleppie
welke sleutels leg jij liever 's avonds op de bar' of zoiets belachelijks.. Pleps volk. Gadverdamme. In een woord weer een van de vele kansloze reviews.
idd!
Ik moest toen gelijk denken aan de sleutel van mn vw bus van de zaak. Die is namelijk presies het zelfde als al die andere vw sleutels. Er staan dan alleen 4 ringen op ipv een vw tekentje.
Op de GTR sleutel staat met koeie letters GTR. Staat beter in mijn ogen dan die 4 ringen die ook van een A2 kunnen zijn.
haha ja.
er zitten echt slechte uitdrukingen bij.
Ik denk dat ze proberen Top Gear te imiteren, alleen hebben ze gewoon niet die Britse humor in zich.
Top Gear kijk ik graag. vaak ook flauwe opmerkingen over auto's waar vele mensen over dromen... Maarrr, vaak maken ze ook shots waar geen grappen in voorkomen en puur genieten van de auto.
voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=VJrQ72zogeE
Top Gear is duidelijk 100x professioneler dan Auto week.. :razz:
er zitten echt slechte uitdrukingen bij.
Ik denk dat ze proberen Top Gear te imiteren, alleen hebben ze gewoon niet die Britse humor in zich.
Top Gear kijk ik graag. vaak ook flauwe opmerkingen over auto's waar vele mensen over dromen... Maarrr, vaak maken ze ook shots waar geen grappen in voorkomen en puur genieten van de auto.
voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=VJrQ72zogeE
Top Gear is duidelijk 100x professioneler dan Auto week.. :razz:
- ChristopheR
ChristopheR wrote:ben ook grote Top Gear fan, kijk elke week![]()
ook al vinden ze de fn2 maar niks![]()
Ja klopt, maar de punten waarop de FN2 bekritiseerd werd kloppen natuurlijk ook wel. Daarnaast werd hij alleen echt vergeleken met de EP3 en door de verschillende achterwiel ophanging werd de FN2 afgekat t.o.v. de EP3. hierdoor werden alle positieve / nieuwe punten aan de FN2 een beetje te niet gedaan imo.
Een auto heeft meer te bieden dan alleen snelste bochtenwerk. kortom vond ik die evaluatie van de FN2 wat kort door de bocht van Top Gear.
iMotor magazine bijv. was een stuk positiever. maar hun pakte enkelt de FN2 CW en gingen daarmee aan de haal. geen vergelijking. gewoon positieve en negatieve dingen opsommen. hun evaluatie vond ik beter, openlijker benadert.
iVTEC-fab wrote:ChristopheR wrote:ben ook grote Top Gear fan, kijk elke week![]()
ook al vinden ze de fn2 maar niks![]()
Ja klopt, maar de punten waarop de FN2 bekritiseerd werd kloppen natuurlijk ook wel. Daarnaast werd hij alleen echt vergeleken met de EP3 en door de verschillende achterwiel ophanging werd de FN2 afgekat t.o.v. de EP3. hierdoor werden alle positieve / nieuwe punten aan de FN2 een beetje te niet gedaan imo.
Een auto heeft meer te bieden dan alleen snelste bochtenwerk. kortom vond ik die evaluatie van de FN2 wat kort door de bocht van Top Gear.
iMotor magazine bijv. was een stuk positiever. maar hun pakte enkelt de FN2 CW en gingen daarmee aan de haal. geen vergelijking. gewoon positieve en negatieve dingen opsommen. hun evaluatie vond ik beter, openlijker benadert.
Als EP3 rijden kan ik wel beamen wat over TopGear werd gezegt.
Hij werd vergeleken met de EP3.
Als je de FN2 als een opzichzelf staand R model beoordeeld krijgt je waarschijnlijke hele andere verhalen.
-