tijdens een proefrit in de nieuwe TVR Sagaris.. "it has so much power, but no Traction control, no Safety assistant, not even has it got airbags... TVR's response to that is: "well, just don't crash"
tijdens een proefrit in de nieuwe TVR Sagaris.. "it has so much power, but no Traction control, no Safety assistant, not even has it got airbags... TVR's response to that is: "well, just don't crash"
roblom wrote:Daar hebben ze toch een lifehammer voor?
Even serieus:wie van hier heeft er een lifehamer in de auto EN binnen handbereik??? Ik heb er wel eentje,maar niet binnen handbereik ops:
IK!
Ligt in mn deur. Ik had er zelfs nog 1 in de deur van mn passagierskant. Maar die ligt nu bij mn vriend in de auto als 2de omdat we vaker met die auto gaan.
Is belangrijk vind ik. En als je er een hebt en niet ff binnen handbereik opbergt ben je in mijn ogen echt stom bezig...
Ja natuurlijk moet je gewoon niet crashen, maar je kan er niet altijd wat aan doen...?!
Nu rijdt ik best wel vaak op dijken en in de buurt van rivieren en slootjes, maar toch. Het is zo'n kleine moeite om zo'n ding te hebben!
En stel dat je auto hijacked wordt... Altijd handig! Life Hammer!
Niet echt, hij zit daar klem en er liggen visitekaartjes en ondefineerbare spullen op.
En ja ik weet wat je gaat zeggen.
Flying objects are dangerous, but so is driving without a lifehammer!
Kga hem in mn middenconsole leggen. Want als de deur in deukt kan het zijn dat ik er niet eens bij kan.
Ach het is beide klote, als jij op zijn kop in een kanaal beland en die lifehammer raakt los uit je deur dan is tie ook weg.
Ligt hij in je middenconsole is tie ook weg.
Ik ben zelf niet zo overtuigd van de lifehammer maar als jij er een veiliger gevoel bij krijgt moet je het zeker niet laten!
RedSun wrote:Ach het is beide klote, als jij op zijn kop in een kanaal beland en die lifehammer raakt los uit je deur dan is tie ook weg. Ligt hij in je middenconsole is tie ook weg.
Ik ben zelf niet zo overtuigd van de lifehammer maar als jij er een veiliger gevoel bij krijgt moet je het zeker niet laten!
Beter er misschien iets aan hebben, dan niet hebben als je nodig hebt.
Tsja ik wil hem niet vastzetten aan iets want dat vind ik zonde van mn auto ops:
Daar heb je gelijk in maar denk je aan een lifehammer als het water je tot de lippen staat? Ik weet het niet, misschien wel, misschien niet.
Kan zeker handig zijn als iemand anders op zijn dak ligt en jij aan komt rijden. Ik heb er geen.
RedSun wrote:Daar heb je gelijk in maar denk je aan een lifehammer als het water je tot de lippen staat? Ik weet het niet, misschien wel, misschien niet. Kan zeker handig zijn als iemand anders op zijn dak ligt en jij aan komt rijden. Ik heb er geen.
Kan heel goed begrijpen dat je hem niet vast zet!
Tsja weet je wat het is, ik heb hem liever bij me en dat ik hem vergeet... Dan dat ik hem niet bij me heb en ik denk er wel aan...
Achja zo heb ik ook een gevarendriehoek (verplicht overigens), verbanddoos, brandblusser, flesje olie, rescue tape, multitool-mes en een klein doosje goedkoop gereedschap in de auto...
Aan de laatste 2 al een keer wat gehad, niet voor mn auto maar omdat ik ergens was en ik of iemand had het nodig.
Eens hoor, ik heb ook olie en gereedschap bij me. Paraplu,cd's,pepermuntjes zelfs ook haha alleen geen lifehammer...
MacJo klinkt wel goed toch?!
Oja paraplu heb ik ook! En ik ga voor kauwgom ipv pepermunt.
Eerst zelfs twee, nu 1. Die andere staat hier naast me int kantoor :wink:
[quote="RedSun"]MacJo, hmmz dat klinkt als een happymeal aanbieding eerlijk gezegd... :P
Kauwgom ja, de pepermuntjes zijn meer voor mijn dochter haha.
CD's zijn zeker lifesavers!! Zonder had ik allang in het kanaal gelegen ]
Ik was al bang dat ik vergeleken zou worden met een of andere burger ofzo...!
Ohja kauwgom aan dochters in de auto lijkt me geen goed idee. Of is ze boven de 15?
Hehe ja kwa cd's heb je wel beetje gelijk in. Ramen die open kunnen zijn ook erg handig wat dat betreft.