Rechtsgestuurde voertuigen
-
Jo& wrote:Ja in zn achteruit dat lijkt me echt grappig!
Maar helemaal naar rechtsleunen haal ik denk ik niet hoor... Tenzij ik mn wang zou molestreren en dat zou ik niet willen!
kreeg ooit een paar rare blikken van voorbij lopende marrechausse mannetjes toen ik op schiphol in zn achteruit door de slagboom naar buiten ging, realiseerde dat ik iets was vergeten en weer in zn achteruit naar binnen draaide :lol:
mooiste was nog dat dat ding op nl kenteken stond :-)
chris wrote:Jo& wrote:Ja in zn achteruit dat lijkt me echt grappig!
Maar helemaal naar rechtsleunen haal ik denk ik niet hoor... Tenzij ik mn wang zou molestreren en dat zou ik niet willen!
kreeg ooit een paar rare blikken van voorbij lopende marrechausse mannetjes toen ik op schiphol in zn achteruit door de slagboom naar buiten ging, realiseerde dat ik iets was vergeten en weer in zn achteruit naar binnen draaide :lol:
mooiste was nog dat dat ding op nl kenteken stond :-)
:clap prachtig!
Re: Hey
Jo& wrote:"Dc5-Driver":167tqhh4 wrote:Ik vond het heel even wennen.
Inhalen,MC-drive tot parkeergarage inproviseren.....
Zo heb je bij Defensie palen voor de poort waar je de pas voor moet houden...
Mensen kijken je heel raar aan in de parkeergarage als jij om je auto heen rent.
Voordat de slagboom omlaag is LOL!
Maar als de auto het waard is zeker doen!!!![]()
Als je dagelijks rijd heb je amper het verschil door.
Kan je niet zo een 'prikker' gebruiken? Zo een stok met een knijper op het einde die je vanaf het begin kunt bedienen?[/quote:167tqhh4]
Heel goed idee. Ik was zelfs van plan om me zoiets inéén te knutselen.
Als het lukt maak ik er wel meer voor de rhd drivers. :wink:
-
Bedoel je zo 1 Jo&? :wink:
Edit: Linkje bijgevoegd!
Hier te koop:http://afvalbakken.signdesign.nl/product/view/4033-vuilknijper-met-knijpmechanisme-980040

Edit: Linkje bijgevoegd!
Hier te koop:http://afvalbakken.signdesign.nl/product/view/4033-vuilknijper-met-knijpmechanisme-980040
donkeykong wrote:yoo je kan gewoon van binnenuit ff reiken naar je rechterkant...je hoeft echt niet uit te stappen. tenzij je onhandig bent of course![]()
lukt mij never nooit niet.
Ik zal dan toch echt achteruit moeten rijden.
Heb vaker gehoord over die grijpertjes enzo..
ITR897 ik ben zeker geintreseerd als je wat moois hebt gefabriceert.
Demian.