Van mij mag er nog wel het volgende: Carbon diffuser en voor een carbon onderlip, paar sideskirts... Carbon spiegels.
Achter spoilertje.
Andersoort 'gaas' achter grill ala tekenend voor de Type-R
RedSun wrote:Met een 6 pitter wordt hij te zwaar van voren denk ik. 2.4 VTEC met 260 pk zou erg leuk zijn
260pk is leuk,maar het gewicht? 1100 kilo zou leuk zijn...
Dat zou de gouden formule zijn. 240-260 pk uit een i-VTEC vierpitter met een massa van 1050 tot 1150. dan wel dit maal uitgerust tractiecontrol / launch control op de aandrijfwielen.
g-unit wrote:Vtec turbo !!!!
en noem het maar i-TVTEC
dit dus echt nooit imo. heb wat filmpjes gezien waar ze een turbo met nog een standaard druk van 0,5-0,7 bar op een K20 hebben geschroeft. dat is echt niet te hanteren. wheelspin bij optrekken en wheelspin wanneer VTEC inschakelt. als je dan net in een bochie zit vlieg je rechtuit.. :-?
Je hoeft ook niet volgas de bocht uit te scheuren......
Ook met je standaard EP3 is het mogelijk lekker hard rechtdoor te schuiven, met een turbo zal het alleen nóg harder gaan!
mr. X wrote:Je hoeft ook niet volgas de bocht uit te scheuren...... Ook met je standaard EP3 is het mogelijk lekker hard rechtdoor te schuiven, met een turbo zal het alleen nóg harder gaan!
het gaat eerder om het punt dat een VTEC met turbo behoorlijk onvoorspelbaar / onhandelbaar wordt... levusgevoarluk dus.
wheelspin vanuit stilstand is grappig, al rijdent kan het gevaarlijk worden. het gevaar loert om de hoek wanneer het onverwachts gebeurd.
slydawg wrote:Met al die opties die jullie erbij fantaseren zit je straks ook tegen de 50.000euro aan als het niet meer is.
:dontspeak:
:clap :lol:
iVTEC-fab wrote:dit dus echt nooit imo. heb wat filmpjes gezien waar ze een turbo met nog een standaard druk van 0,5-0,7 bar op een K20 hebben geschroeft. dat is echt niet te hanteren. wheelspin bij optrekken en wheelspin wanneer VTEC inschakelt. als je dan net in een bochie zit vlieg je rechtuit.. :-?
volgens mij rijden er een paar van sneaky tuning ook dagelijks rond met K20 turbo
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
RedSun wrote:Die paar van sneaky tuning zijn niet de gemiddelde consument.
Honda gaat geen auto maken die alleen voor een paar van Sneaky tuning te handelen is. Die maakt auto's om een groot publiek aan te spreken.
Dat snap ik, maar ik gaf het als voorbeeld dat het wel te rijden is alledags.
Tuurlijk zijn het zwaar getunde auto's.
Als ze bij de FN2 hebben weten te zorgen dat je de klap van vtec niet voelt zullen ze dat oon kunnen afstellen met een compressor of turbo.
Bij Miguel zijn CTR gaat het toch ook goed en dan nog met 300pk
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi