Tja, Ik heb het gevoel dat ze bij honda de draad kwijt zijn.
Eerst een FN2 Type-R met 1pk meer dan zijn voorganger, en dan nog willen beweren dat het om het circuit gevoel ging.
Nou inmiddels weten we al dat de Ep3 gehakt maakt van de FN2 net zoals de concurrenten.
Ten tweede stappen ze uit de F1, en geven de auto en team weg voor 1 euro aan Brawn, die daarmee zo goed als zeker de constructeur en rijders kampioenschap binnenhalt.
En als Brawn GP nog het Budget van Honda had en meer konden testen in het begin (had de concurenten nooit kunnen inlopen) waren ze nu al Kampioen.
Ten derde: ze schrappen de S2000 en de NSX ( de S2000 die 5 jaar achter elkaar prijzen won voor zijn Motor)
Ten vierde: zie de autovisie week 16 ( 30-07-2009) de Prius versloeg de
Insight en
civic hybride met 1:25 tegen 1:21,3 Duidelijk in zuinigheid maar ook comfort en snelheid.
:?: :-? :cry: :dunno: :censor
Update:
Zit net te surfen en kwam dit bericht tegen.
The 2010 new NSX by carrying the 5.5 L V10 naturally aspirated engine output up to 600 ps hp and 600 Nm torque, the new engine and will use a similar 3.5 of the eighth generation Accord VCM technology, in low-speed driving, 10-cylinder will only have five working, transmission system will be sent to an uprated Super-Handling AWD system via a new six-speed dual-clutch transmission. Re-modified Light SH-AWD system but also the Guowan new push to the new speed limit. NSX's new aerodynamic design using the technology from Formula One, even if no new NSX equipment large tail at high speed can provide a good vehicle stability under pressure As for the control of body weight in about 1500 kg. Honda stationed in Newburgh forest NSX team will test the limits this fall to conduct a test lap, the British media estimated the new NSX will be faster than R35 GT-R (or even Lexus LF-A).The price of the new NSX may be as high as 100,000 pounds (about 160,000 U.S. dollars), the pricing or Japanese cars will refresh the record of the highest price.
Ik weet niet meer wat ik moet geloven!
Bron!
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi