Mr. X... Y-56 DC2 (Final Goodbye)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Gangaran

Post by Gangaran »

Ziet er netjes uit!
boikel

Post by boikel »

Jahoor, hij heeft het als eerste voor elkaar. Meer dan 5000 posts! Daar moet op gedronken worden!

Image

Congrads dude. :D
vtec vince

Post by vtec vince »

Mmmmm...zijn dat de dames die het bier rond brengen met de oktober feesten in munchen?

Club dagje van maken? :woow:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X

Post by mr. X »

Zit je me nou zo in de gaten te houden, M? :D
Ik zal maar eens gaan stoppen met posten want het neemt serieuze vormen aan..

Moet ik nu ook trakteren?
boikel

Post by boikel »

Neehoor, viel me gewoon op. En ik hou wel van een feestje. :mrgreen:
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Zit je me nou zo in de gaten te houden, M? :D
Ik zal maar eens gaan stoppen met posten want het neemt serieuze vormen aan..

Moet ik nu ook trakteren?

Namen die posts nou es serieuze vormen aan...!

Hahaha!
En trakteren mag altijd!
mr. X

Post by mr. X »

Hoort wie het zegt! Mevrouwtje..

Heb je dan niks van me kunnen leren in het Technische gedeelte met je vraag over pingelen? :wink:
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Hoort wie het zegt! Mevrouwtje..

Heb je dan niks van me kunnen leren in het Technische gedeelte met je vraag over pingelen? :wink:

Jawel jawel, mn technische hulplijn was niet thuis.
Maar 1 post zegt niets over de rest :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Gelukkig ben ik nog niet te oud of te koppig om te leren.

Probeer over het algemeen toch mijn rol als goede forum gebruiker te vervullen. Mensen uitmaken voor alles wat niet goed is als ze zich weer eens hebben aangemeld zonder voor te stellen bijvoorbeeld :wink:.
sigur

Post by sigur »

hey mr. X mooie ITR heb je zeg, moet hem maar ff een keertje live bekijken.
Ulquiorra

Post by Ulquiorra »

Inderdaad zeer mooie ITR !!
Rijden er voor de rest nog gele ITR's rond in de benelux ? :-)
S.J.

Post by S.J. »

Bofkont. Zag hem op Jaf wist gewoon meteen die is van jou.
mr. X

Post by mr. X »

Moet je niet arrogant doorlopen, dan had je er ook even in mogen zitten :D
S.J.

Post by S.J. »

Jongen elke keer als ik je zag was je in gesprek met anderen ik ga je niet storen. Kom je nou ook 9oktober?
mr. X

Post by mr. X »

Haha volgende keer me gewoon stug aanspreken of op mijn schouder tikken.
Vrijdag hoop ik te halen. Heb nog wat dingetjes die ik wil doen aan de EJ9 maar dat is stiekem best veel werk en school behoeft even ook veel aandacht.
Vannacht ga ik al een nachtje doortrekken om alles bij te werken voor school zodat ik morgen avond of vrijdag de zaakjes voor de auto kan regelen.

Helaas zal ik er niet zijn met de DC2. Iets te groot risico omdat ze nog steeds niet op kenteken staat :wink:.
chris

Post by chris »

om dan maar effe over te stappen van benjdmin's topic.. welk bedrijf heeft je pa dan? heb de laatste tijd hier en daar gesolliciteerd bij prive chauffeurs bedrijven nl , dus uit benieuwdheid :-)
Nick

Post by Nick »

En fotos!! :D
mr. X

Post by mr. X »

Het bedrijf heet Pijnenburg Chauffeursdiensten.
Waarschijnlijk ken je het niet omdat het zeker niet groot is maar mijn vader heeft een aantal vaste klanten die met grote regelmaat boeken. Over het algemeen rijdt hij zelf. Mocht hij een dubbele boeking of andere verplichtingen hebben, willen veel van onze klanten dat ik rijd. Mocht ik ook niet kunnen hebben we nog een aantal mensen achter de hand. Het is heel erg lastig goede chauffeurs te vinden. We horen erg vaak van mensen dat ze iemand kennen die daar perfect voor geschikt zou zijn. Achteraf blijkt dat ze eigenlijk lang nog niet goed genoeg rijden om, naar onze mening, klanten te vervoeren.
Verder hebben we nog een tweetal klassieke limousines en één van onze twee oude Mercedessen voor de verhuur dat weer onder een eigen bedrijf bestaat.
Daarnaast is mijn moeder ook eigen baas met een eigen bedrijf.

De Mercedes die te zien is op de foto in Benjamin zijn voorsteltopic is een 280 SE met een 3.5L motor erin uit '72. Het is een Zwitserse auto van origine. Een kennis van ons had hem van de eerste eigenaar daar gekocht. Vlak voor mijn geboorte is deze auto ingevoerd. Toen die kennis bij ons langs kwam met de auto was mijn vader er gelijk weg van. Een echte Mercedes man in hart en nieren. Toen heeft hij hem gekocht een week voor mijn geboorte. Die auto hebben we nu dus al meer dan 22 jaar.
Helaas is in het verleden iets gebeurd waardoor de laatste tenaamstelling niet meer op september '87 ligt. Wat dat precies is weet ik niet, dacht dat de papieren zoek geraakt waren.
Origineel iets meer dan 100.000 km gelopen. Verder hoop ik hem binnenkort op mijn naam te mogen zetten zodat ik tegen mijn kinderen over 30 jaar kan vertellen dat hij al zo lang op mijn naam staat 8).

Verder hebben we nog een oude Mercedes 450 SLC uit '79.
Gelukkig is onze schuur groot genoeg om al onze auto's, en meer, kwijt te kunnen. De 3 EG chassis staan ook gewoon binnen en de DC2 heeft een eigen afgesloten gedeelte van de garage. Op dit moment staan er iets van 13 auto's in maar er zouden in principe nog meer in passen. Het leek me wel een keer leuk al die auto's eruit te rijden en een avond met een paar man gezellig te sleutelen. Hoor heel vaak dat mensen het leuk vinden maar de locatie er niet voor hebben.
Een select groepje van Hondafielen die de zaterdag samen de dag delen om aan auto's te sleutelen. Lijkt mij heel gaaf.

Paar random pictures:
Image
Image
Image
Vooral op die laatste foto is goed duidelijk te zien waarom mijn vader wel eens boos kan zijn op me... :lol:
Image
Image
Met mijn oude EP3.

Rommel is grotendeels weg. Nu er wat zaken afgewerkt zijn probeer ik hem ook niet meer zo vies te laten maken.

Zo probeer ik het nu te houden:
Image
Image

Nog vragen? :D
Benjdmin

Post by Benjdmin »

You cleaned up?
RedSun

Post by RedSun »

Netjes man!! wou dat ik zo'n ruimte had...
Hoewel ik niet mag klagen, kan elke zaterdag in de werkplaats van Lexus sleutelen met brug.
Maar ja je kan daar geen half gedemonteerde auto laten staan voor de monteurs als verrassing op maandag morgen.
Nana korobi ya oki
Locked