kent iemand deze hefbrug? zijn ze betrouwbaar als hobby gebruik?
http://karibu.nl/27/hefbrug.html
de prijs valt wel heel goed mee...
hefbrug
-
- vtec vince
- vtec vince
-
Maat van me heeft er zo eentje. Alleen een rode maar weet niet of het hetzelfde merk is. Maar verder is het een exacte kopie.
Goeie brug. Idd dubbel beveiligd.
Gaat met de knop omhoog en via die hendel links op het plaatje naar beneden.
Bij ieder stuk ( om de 30 cm geloof ik ) dat ie omhoog gaat valt in een vergrendeling. Dus naar beneden donderen is theoritisch onmogelijk. Om em weer naar beneden te laten gaan trek je aan de metalen koortjes die aan de binnenkant van de palen zitten bevestigd.
Uitschuifbare poten en als het goed zitten er ook van die ophoogingkjes bij voor wagens met dikke zij-skirts.
Een dagje klussen en hij staat.
Maus
Goeie brug. Idd dubbel beveiligd.
Gaat met de knop omhoog en via die hendel links op het plaatje naar beneden.
Bij ieder stuk ( om de 30 cm geloof ik ) dat ie omhoog gaat valt in een vergrendeling. Dus naar beneden donderen is theoritisch onmogelijk. Om em weer naar beneden te laten gaan trek je aan de metalen koortjes die aan de binnenkant van de palen zitten bevestigd.
Uitschuifbare poten en als het goed zitten er ook van die ophoogingkjes bij voor wagens met dikke zij-skirts.
Een dagje klussen en hij staat.
Maus
Ik heb die brug besteld van die Nederlandse firma,normaal komen ze die morgen leveren. Ik heb daar ook een Bandenmonteer machine gekocht. De prijs viel ook heel erg mee en de levering ging daardoor ook gratis zijn. Toch terug 100€ uitgespaart. De machine kan ook grote maten van velgen aan,dus ideaal om eens een 19" op te leggen. Anders moet je toch altijd maar iemand lastig vallen om het te doen en geld betalen....
Nu kan ik eens een vriend of kennis helpen...
Nu kan ik eens een vriend of kennis helpen...