Nieuwe Bugatti
Nieuwe Bugatti
Zat zomaar even rond te surfen en kwam deze tegen:
Bugatti 16C Galibier concept. Wat een prachtige auto. Eerste blik deed me wat fronsen maar het is echt een beauty.
Bugatti 16C Galibier concept. Wat een prachtige auto. Eerste blik deed me wat fronsen maar het is echt een beauty.
-
-
- Gaskleppie
Goh, hoe kunnen we de productie kosten van de Porsche Panamera een beetje spreiden?? Oh, we maken er ook even een bugatti van!
Voor die duitsers is er ook helemaal niks heilig zeg...
Pas las ik dat ze nu een Skoda Supurb maken met V10 van de VW Peathon, Audi R8, en zelfs de Bentley. Sta je daar met je Bentley voor het stoplicht, komt er een Skoda naast je staan met de zelfde motor. Voel je je genaaid dan voor VW......
Pas las ik dat ze nu een Skoda Supurb maken met V10 van de VW Peathon, Audi R8, en zelfs de Bentley. Sta je daar met je Bentley voor het stoplicht, komt er een Skoda naast je staan met de zelfde motor. Voel je je genaaid dan voor VW......
-
Gaskleppie wrote:Goh, hoe kunnen we de productie kosten van de Porsche Panamera een beetje spreiden?? Oh, we maken er ook even een bugatti van!
Je vergeet de Lamborghini...!
hij heeft idd wel echt het lijnenspel en de kont van de panama, vervolgens plakken ze daar een bougatti neus op en klaar..
ik vind de Veiron altijd nog mooier dan deze...
De Lambo Réventon is me toch ook een wagen..
http://www.autoweek.nl/autonieuws/12572 ... on-van-dak
iVTEC-fab wrote:hij heeft idd wel echt het lijnenspel en de kont van de panama, vervolgens plakken ze daar een bougatti neus op en klaar..
Jah :worshippy:
Ik zou kwa uiterlijk eerder een Lamborghini kopen dan een Ferrari...
Mocht ik er ooit een kopen dan zou ik toch eerst willen rijden, want rijbeleving is zoooo belangrijk!
Of een Aston Martin... Of een... :zzz: drooooom.... :zzz:
-
- vtec vince
bastiaan45 wrote:Bugatti maakt alleen maar lelijke auto's imo.
veel wel, maar de EB110 SS vond ik toch wel erg mooi! En nog steeds..
650bhp
349.2 kph
0 - 100 kph 3.45 seconds
:shock:
Deze spreekt mij ook meer aan dan die concept car van bugatti.
Het is natuurlijk nog lang niet zeker dat hij zo op de markt gaat komen, maar al zou mijn geldboom genoeg kunnen produceren dan zou ik hem nog niet kopen.
Oer lelijk van binnen ( veel te strak ) en van buiten staat het model mij ook niet zo aan.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden