Gulf Challenger Benzine ,Octaan RON - > 100
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Ik zou niet weten dude, weet alleen wel dat dc5 gechipt is op 100...dus denk dat ze in mijn geval wel rekening mee gehouden.
voor eu cars zou ik niet weten.
Het is echt moeilijk te zeggen, ik merk wel dat ie soepeler loopt.
Er was trouwens wel een web berichtje van een kerel die claimde 10 pk winst te hebben met deze benzine, lulkoek verhaal !! met rollerbank getest...
voor eu cars zou ik niet weten.
Het is echt moeilijk te zeggen, ik merk wel dat ie soepeler loopt.
Er was trouwens wel een web berichtje van een kerel die claimde 10 pk winst te hebben met deze benzine, lulkoek verhaal !! met rollerbank getest...
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Er was trouwens wel een web berichtje van een kerel die claimde 10 pk winst te hebben met deze benzine, lulkoek verhaal !! met rollerbank getest...
Kan best hoor. Als die gozer een verkeerd afgestelde ontstekings unit heeft valt ineens alles op zn plek als je ron 100 tankt en kan het leuke winst geven. 10 pk kan zo maar!
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Vanmiddag voordat het nog ging regen heb ik maar even met plezier BP Ultimate tank leeg gereden, zat nog een beetje in
Toen het reserve lampje ging branden kwam ik heel toevallig langs Gulf, voor 30 euro getankt, accupolen eraf gehaald, 10 minuten gewacht en daarna even stationeer laten lopen.
Na 15 minuten rijden paar keer het gas pendaal ingetrapt, naar mijn mening gaat ie nu veel soepeler door zijn toeren heen, of ie nu sneller is durf ik niet te zeggen, ook al lijkt het wel zo te zijn :P
Ben erg benieuwd na een aantal tankbeurten.

Toen het reserve lampje ging branden kwam ik heel toevallig langs Gulf, voor 30 euro getankt, accupolen eraf gehaald, 10 minuten gewacht en daarna even stationeer laten lopen.
Na 15 minuten rijden paar keer het gas pendaal ingetrapt, naar mijn mening gaat ie nu veel soepeler door zijn toeren heen, of ie nu sneller is durf ik niet te zeggen, ook al lijkt het wel zo te zijn :P
Ben erg benieuwd na een aantal tankbeurten.
hi,
afgelopen zaterdag ook maar eens de tank volgegooit met gulf, de computer gereset en even 10 min stationair laten draaien.
moet eerlijk bekennen dat de moeter echt stiller maar vooral soepeler loopt.
Onderin de toeren is hij zeker gretiger en krachtiger en dat geld eigenlijk voor het gehele toerenbereik.
Ben benieuwd wat mijn bevindingen zijn als ik een paar keer getankt heb.
To be continued,
Bryan
afgelopen zaterdag ook maar eens de tank volgegooit met gulf, de computer gereset en even 10 min stationair laten draaien.
moet eerlijk bekennen dat de moeter echt stiller maar vooral soepeler loopt.
Onderin de toeren is hij zeker gretiger en krachtiger en dat geld eigenlijk voor het gehele toerenbereik.
Ben benieuwd wat mijn bevindingen zijn als ik een paar keer getankt heb.
To be continued,
Bryan
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Hai mensen,
Ben vandaag ff in Duitsland geweest, ging ff kijken en wat blijkt?
1. v-power 95
2. v-power 100
Damn waarom hebben ze dat nou in nederland weer niet? ik wil nummer 2
was trouwens 1,49 per liter....
Tevens op de autobahn geweest en ik heb echt voor een keertje het gas open kunnen gooien, kon de verleiding niet weerstaan.
Het enige nadeel is dat de weg waarop ik reed wel een beetje hobbelig was.
Ik heb 160 kunnen rijden.................hahaha nu denk je, dat is niet snel, nee was in mijl hahah
Ben vandaag ff in Duitsland geweest, ging ff kijken en wat blijkt?
1. v-power 95
2. v-power 100
Damn waarom hebben ze dat nou in nederland weer niet? ik wil nummer 2

was trouwens 1,49 per liter....
Tevens op de autobahn geweest en ik heb echt voor een keertje het gas open kunnen gooien, kon de verleiding niet weerstaan.
Het enige nadeel is dat de weg waarop ik reed wel een beetje hobbelig was.
Ik heb 160 kunnen rijden.................hahaha nu denk je, dat is niet snel, nee was in mijl hahah

-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm