Grappig spel als je niks te doen hebt....
Grappig spel als je niks te doen hebt....
1: Klik op de onderstaande link.
2: Type een naam in en genereer hiermee automatisch een Brute
3: Knokken maar
De link: http://dc2ordc5.mybrute.com
**waarschuwing** Het is best verslavend :up:
Het vechten gaat automatisch, en telkens als je wint krijg je nieuwe skills, danwel wapens.
Have fun!
2: Type een naam in en genereer hiermee automatisch een Brute
3: Knokken maar
De link: http://dc2ordc5.mybrute.com
**waarschuwing** Het is best verslavend :up:
Het vechten gaat automatisch, en telkens als je wint krijg je nieuwe skills, danwel wapens.
Have fun!
-
-
-
-
- vtec vince
donkeykong wrote:grappig,
heb je geen xbox 360? of zijn er hier meer mensen met een 360??
Yeps, ik heb ook de xbox 360
Mijn gamerstag is dekleus74 of kleus74...weet het zo ff niet meer

Ik speel nu nog regelmatig forza motorsport2 , en w8 nu ook met smacht op de opvolger.
Lijkt me wel leuk als we met z'n alle tegen elkaar racen op forza!
Helaas is mn eerste 360 gecrashed...heb de elite nu gekocht en moest weer van voor af aan beginnen met forza... :twisted:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Zelf geen Xbox360 maar wel zeer fanatiek GoW 1-2 speler :wink:.
Race spellen doen me niet echt iets. De beleving is er niet! Hoe realistisch en mooi het ook is, je mist het gevoel in je kont (om even te zeggen waar het op slaat!)
Laatste tijd neig ik meer naar Guitar Quero :mrgreen:. Briljant spel, erg leuk en op expert (bijna) niet te doen.
Speel altijd bij een vriend en die heeft twee gitaren, een drumstel en een microfoon. Erg leuk om dat met zn 4en te doen.
Zeker de nieuwste GH5 is erg leuk in de versus mode. Er zit een mode in waar je een level omhoog gaat als je goed speelt en een level naar beneden als je veel noten mist. Je begint op medium. Erg leuk!
Toch meer mensen doen aan gamen dan ik dacht.
Race spellen doen me niet echt iets. De beleving is er niet! Hoe realistisch en mooi het ook is, je mist het gevoel in je kont (om even te zeggen waar het op slaat!)
Laatste tijd neig ik meer naar Guitar Quero :mrgreen:. Briljant spel, erg leuk en op expert (bijna) niet te doen.
Speel altijd bij een vriend en die heeft twee gitaren, een drumstel en een microfoon. Erg leuk om dat met zn 4en te doen.
Zeker de nieuwste GH5 is erg leuk in de versus mode. Er zit een mode in waar je een level omhoog gaat als je goed speelt en een level naar beneden als je veel noten mist. Je begint op medium. Erg leuk!
Toch meer mensen doen aan gamen dan ik dacht.
Jo& wrote:Heeft iemand nog het oude Wolfenstein (3D) wat volgens mij zelfs nog in DOS was? Voor de PC trouwens.
Ohja Xbox PS etc heb ik niet, nooit gehad ook niet. Wel veel pc spelletjes gespeeld vroeger, maar nu geen tijd meer voor.
ik heb het niet maar je zou de nieuwe versie ook voor de pc kunnen kopen is dit geen optie
- vtec vince
Ik vind het zo lastig op de pc spellen....
Qua beeld is het wel super mooi op de pc , dat dan weer wel :-)
Wolfenstein is een mega vet spel ja, dat zal toch nog wel ergens verkrijgbaar zijn!!
Shooters houd ik ook wel van.
Ben trouwens ook al eeuwen aan het wachten op de nieuwe splinter cell...
Qua beeld is het wel super mooi op de pc , dat dan weer wel :-)
Wolfenstein is een mega vet spel ja, dat zal toch nog wel ergens verkrijgbaar zijn!!
Shooters houd ik ook wel van.
Ben trouwens ook al eeuwen aan het wachten op de nieuwe splinter cell...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden