"vtec vince":62fdi3k6 wrote:Ghehehe...idd En dan wassen we allemaal onze rode bolide in een rode bikini :lol:
Tsja, kheb serieus mn auto wel eens schaars gekleed gewassen... Tsja was goed weer enz...!
effe stilstaan nu... ik ben het me aan het voorstellen. 8) :shock: :lol:[/quote:62fdi3k6]
Had ik al verteld dat ik flaporen en 35 piercings heb, 1 meter 10 ben en 80 kg weeg?
Ohja en ik ben 80 jaar oud.
"vtec vince":27z61da8 wrote:Ghehehe...idd En dan wassen we allemaal onze rode bolide in een rode bikini :lol:
Tsja, kheb serieus mn auto wel eens schaars gekleed gewassen... Tsja was goed weer enz...!
effe stilstaan nu... ik ben het me aan het voorstellen. 8) :shock: :lol:[/quote:27z61da8] Had ik al verteld dat ik flaporen en 35 piercings heb, 1 meter 10 ben en 80 kg weeg?[/quote:27z61da8]
just the way i like it... :lol:
"vtec vince":12dfqjk4 wrote:Ghehehe...idd En dan wassen we allemaal onze rode bolide in een rode bikini :lol:
effe stilstaan nu... ik ben het me aan het voorstellen. 8) :shock: :lol:[/quote:12dfqjk4] Had ik al verteld dat ik flaporen en 35 piercings heb, 1 meter 10 ben en 80 kg weeg? Ohja en ik ben 80 jaar oud.[/quote:12dfqjk4]
Gotcha!
:razz:
Ga trouwens toch voor de rode Recaro's! Bedankt voor alle reacties en tot zondag voor de gene die op JAF aanwezig zijn.
Ik gaat voor zwart. Niet omdat rood lelijk is, in tegendeel zelfs.
Al is de keuze alleen maar vanwege het feit dat ze er langer goed/netjes uit blijven zien.
"vtec vince":qzv8804a wrote:Ghehehe...idd En dan wassen we allemaal onze rode bolide in een rode bikini :lol:
effe stilstaan nu... ik ben het me aan het voorstellen. 8) :shock: :lol:[/quote:qzv8804a] Had ik al verteld dat ik flaporen en 35 piercings heb, 1 meter 10 ben en 80 kg weeg? Ohja en ik ben 80 jaar oud.[/quote:qzv8804a]