Japans Autosport Festival Assen 2009 [13-09-2009]
- vtec vince
Zijn er mensen uit regio Noord-Brabant die zin hebben om met een groepje naar het ontmoetingspunt te rijden? Altijd leuker dan alleen te moeten.
Laten we weer een lijst opstellen met ontmoetingspunten gaandeweg, of is hier geen animo voor?
Ik rij bijvoorbeeld via Arnhem, Apeldoorn, Zwolle, Meppel. Mochten er mensen daar in de buurt wonen, of naar een punt willen komen om aan te sluiten lijkt me dat wel leuk!
Als er interesse is wil ik wel een paar punten opstellen met bijbehorende tijden. Op elk punt dus bijvoorbeeld 5-10 minuten wachten.
Laten we weer een lijst opstellen met ontmoetingspunten gaandeweg, of is hier geen animo voor?
Ik rij bijvoorbeeld via Arnhem, Apeldoorn, Zwolle, Meppel. Mochten er mensen daar in de buurt wonen, of naar een punt willen komen om aan te sluiten lijkt me dat wel leuk!
Als er interesse is wil ik wel een paar punten opstellen met bijbehorende tijden. Op elk punt dus bijvoorbeeld 5-10 minuten wachten.
Lijkt me leuk, U!
Vergeten te vermelden, ik heb géén overnachting en ben van plan de dag zelf (ZONDAG de 13e) 's morgens vroeg aan te rijden.
Laten we even kijken hoeveel mensen zich nog aanmelden. Als Arnhem het laatste punt is, vertrekken we vanaf dat punt om ongeveer 06:45, dan zijn we tussen 08:00 en 08:30 bij het verzamel punt. Is dat niet het laatste punt wordt het automatisch iets vroeger in verband met wachten op afgesproken punten.
Vergeten te vermelden, ik heb géén overnachting en ben van plan de dag zelf (ZONDAG de 13e) 's morgens vroeg aan te rijden.
Laten we even kijken hoeveel mensen zich nog aanmelden. Als Arnhem het laatste punt is, vertrekken we vanaf dat punt om ongeveer 06:45, dan zijn we tussen 08:00 en 08:30 bij het verzamel punt. Is dat niet het laatste punt wordt het automatisch iets vroeger in verband met wachten op afgesproken punten.
- CTR-Voorburg
- vtec vince
- CTR-Voorburg
CTR-Voorburg wrote:Hallo DeraileD,
Lijkt me prima en gezellig om samen op te rijden naar het verzamelpunt in Assen! Ik zat te denken om je 06.00 uur ergens op te pikken aan de A12 bij Zoetermeer. Laat maar weten waar (parkeerplaats, bezinestation) Misschien wel handig om mobielnr. even uit te wisselen.
Je hebt pm! Jij staat ook op de paddock neem ik aan?
- vtec vince
VTECRob wrote:Frans?
Ja duurde even maar moest even iets uitzoeken.
De reservering is niet naar wens verlopen en men zit helemaal vol met mensen voor een Tattoo beurs. (Martin gaat balen dat hij de getattoo Dames mist in de bar

Plan-B:
Hotel Spier-Dwingeloo
Oude Postweg 8
9417 TG Spier
24km (18min) van verzamelpunt Van Der Valk Assen.
6 Normale kamers a € 80.-
2 De luxe Kamers a € 92.50
(excl ontbijt a €12.- pp)
Laat aub even weten of dit accord is

- Raymond en Liset