!DeraileD! Witte OEM Spec98 velgen 16".

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

boikel wrote:
DeraileD wrote:Dat is idd wat ik ook ongeveer heb ja! Komt tegen die bakbouten aan.... ben alleen niet van plan om te gaan slijpen in mijn bak.


Je hoeft ook niet in je bak te slijpen, alleen in de steun. Had in het begin ook moeite met het idee om te slijpen, maar het maakt feitelijk niks uit. Het gat dat je maakt wordt volledig afgedekt door je header, en de stevigheid gaat niet verloren.
Een b16a2 steun is idd ook een optie. :D

Je slijpt iets weg, maar toch gaat de stevigheid niet verloren... Das knap, kun je dat uitleggen?

Andere (even sterke!) beugel met een andere vorm zou ik eerder aanraden.
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

Hmm, ik kan geen goede foto op internet vinden. Uitleggen zonder foto is echt niet te doen.

Dus nee sorry, kan ik niet uitleggen. :D
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Post by Js_raidon »

Tejuist gaan testen met de nieuwe header.... Valt eigelijk dik tegen. Onderin voel ik geen verschil en in hoge toeren gaat hij niet vlot daar dan men Jun... Ik ga deze terug verwisselen!
iVTEC-fab
Posts: 1001
Joined: Tue Jun 16, 2009 10:09 am

Post by iVTEC-fab »

Js_raidon wrote:Tejuist gaan testen met de nieuwe header.... Valt eigelijk dik tegen. Onderin voel ik geen verschil en in hoge toeren gaat hij niet vlot daar dan men Jun... Ik ga deze terug verwisselen!


info?

heb je nog andere mods naast deze header?
welk merk header heb je geïnstalleerd?


kan dit nergens terug vinden in topic :o ops:
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Post by Js_raidon »

iVTEC-fab wrote:
"Js_raidon":1c5k4ft5 wrote:Tejuist gaan testen met de nieuwe header.... Valt eigelijk dik tegen. Onderin voel ik geen verschil en in hoge toeren gaat hij niet vlot daar dan men Jun... Ik ga deze terug verwisselen!


info?

heb je nog andere mods naast deze header?
welk merk header heb je geïnstalleerd?


kan dit nergens terug vinden in topic :o ops:[/quote:1c5k4ft5]

Zelfde header als DeraileD. Mugen b-pipe en spoon N1 demper.

Hiervoor had ik Kopie van Jun 4-1 en mugen cat-back. Deze ging goed door en gisteren bij deze setup valt hij dood bij opschakelen in vtec.
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Mugen B-pipe is ook geen volledige 2,5" pijp, je header heeft een collector van 2,5" daarna ga je met je decat naar 2,25" en dan verloopt je Mugen B-pipe naar 2,35", en dan is je flens weer een 2,5"aansluiting.
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Post by Js_raidon »

wilco wrote:Mugen B-pipe is ook geen volledige 2,5" pijp, je header heeft een collector van 2,5" daarna ga je met je decat naar 2,25" en dan verloopt je Mugen B-pipe naar 2,35", en dan is je flens weer een 2,5"aansluiting.


Mijn vorige header was ook 2.5 inch. Had geen probleem toen
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Wat bedoel je met dat hij dood valt bij opschakelen in Vtec en hoe denk je dat dit komt?
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Post by Js_raidon »

Jo& wrote:Wat bedoel je met dat hij dood valt bij opschakelen in Vtec en hoe denk je dat dit komt?


Ik voel dat aan met vergelijking met men 4-1 in koppel bij het hernemen na het schakelen.

Hij gaat nog wel vlot maar niet meer zo aggresief.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Js_raidon wrote:
"Jo&":1hl4fzxm wrote:Wat bedoel je met dat hij dood valt bij opschakelen in Vtec en hoe denk je dat dit komt?


Ik voel dat aan met vergelijking met men 4-1 in koppel bij het hernemen na het schakelen.

Hij gaat nog wel vlot maar niet meer zo aggresief.[/quote:1hl4fzxm]

Vlot is soms beter dan aggresief.
Een uitlaat die veel lawaai maakt is ook niet altijd de beste.
Js_raidon
Posts: 177
Joined: Tue Feb 03, 2009 4:39 pm

Post by Js_raidon »

ITR897 wrote:
Js_raidon wrote:
"Jo&":3vinvscm wrote:Wat bedoel je met dat hij dood valt bij opschakelen in Vtec en hoe denk je dat dit komt?


Ik voel dat aan met vergelijking met men 4-1 in koppel bij het hernemen na het schakelen.

Hij gaat nog wel vlot maar niet meer zo aggresief.


Vlot is soms beter dan aggresief.
Een uitlaat die veel lawaai maakt is ook niet altijd de beste.[/quote:3vinvscm]

Vandaag men spoon ecu gestoken en reageerd ineens helemaal anders. Gaat goed eigelijk. Helemaal anders dan eerste rit. Voel toch meer koppel bij hernemingen.
FastFWD
Posts: 232
Joined: Fri Apr 14, 2006 3:35 pm

Post by FastFWD »

smalltube of bigtube replica? specs staan op HT, en bigtube is niet geschikt voor minder dan 2 liter met 8500 rpm
FastFWD
Posts: 232
Joined: Fri Apr 14, 2006 3:35 pm

Post by FastFWD »

ohja, en dat ding wat in de weg zit, is een geschroefd deel wat alleen bij de R motoren zit, en kan evt geheel weg gelaten worden, maar dan krijg je vuil, water etc bij je vliegwiel en koppeling
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

FastFWD wrote:ohja, en dat ding wat in de weg zit, is een geschroefd deel wat alleen bij de R motoren zit, en kan evt geheel weg gelaten worden, maar dan krijg je vuil, water etc bij je vliegwiel en koppeling

Ding zit er niet voor niets...
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Kan dat ding niet op een andere manier gemonteerd worden zodat dat ding toch nog zijn functie behoud, en het ook niet meer in de weg zit?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
FastFWD
Posts: 232
Joined: Fri Apr 14, 2006 3:35 pm

Post by FastFWD »

Jo& wrote:
FastFWD wrote:ohja, en dat ding wat in de weg zit, is een geschroefd deel wat alleen bij de R motoren zit, en kan evt geheel weg gelaten worden, maar dan krijg je vuil, water etc bij je vliegwiel en koppeling


Ding zit er niet voor niets...


b16a2 plaatje en beide pootjes van een a2 gebruiken, nergens last van
DeraileD
Posts: 136
Joined: Sun Nov 16, 2008 10:41 am

Post by DeraileD »

Gisteren nieuwe velgen gescoord voor mijn ITR, witte ITR spec98 16" velgen 8) Ben er super blij mee!!! Hier wat foto's, ook te zien zondag op JAF op de Type-R Benelux Club paddock.

Image

Image

Me = happy!
berryb0nzo
Posts: 186
Joined: Mon Feb 16, 2009 7:59 pm

Post by berryb0nzo »

Super Dilicious! :clap nicee work.
Zwart/wit mooie combi,
-=[BLACKA]=-
Posts: 420
Joined: Mon May 16, 2005 7:14 pm

Post by -=[BLACKA]=- »

:worshippy: super die JDM velgen
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Mooi!
Zijn dat die van Wilco?
Locked