DeraileD wrote:Dat is idd wat ik ook ongeveer heb ja! Komt tegen die bakbouten aan.... ben alleen niet van plan om te gaan slijpen in mijn bak.
Je hoeft ook niet in je bak te slijpen, alleen in de steun. Had in het begin ook moeite met het idee om te slijpen, maar het maakt feitelijk niks uit. Het gat dat je maakt wordt volledig afgedekt door je header, en de stevigheid gaat niet verloren. Een b16a2 steun is idd ook een optie.
Je slijpt iets weg, maar toch gaat de stevigheid niet verloren... Das knap, kun je dat uitleggen?
Andere (even sterke!) beugel met een andere vorm zou ik eerder aanraden.
Tejuist gaan testen met de nieuwe header.... Valt eigelijk dik tegen. Onderin voel ik geen verschil en in hoge toeren gaat hij niet vlot daar dan men Jun... Ik ga deze terug verwisselen!
Js_raidon wrote:Tejuist gaan testen met de nieuwe header.... Valt eigelijk dik tegen. Onderin voel ik geen verschil en in hoge toeren gaat hij niet vlot daar dan men Jun... Ik ga deze terug verwisselen!
info?
heb je nog andere mods naast deze header?
welk merk header heb je geïnstalleerd?
"Js_raidon":1c5k4ft5 wrote:Tejuist gaan testen met de nieuwe header.... Valt eigelijk dik tegen. Onderin voel ik geen verschil en in hoge toeren gaat hij niet vlot daar dan men Jun... Ik ga deze terug verwisselen!
info?
heb je nog andere mods naast deze header? welk merk header heb je geïnstalleerd?
kan dit nergens terug vinden in topic ops:[/quote:1c5k4ft5]
Zelfde header als DeraileD. Mugen b-pipe en spoon N1 demper.
Hiervoor had ik Kopie van Jun 4-1 en mugen cat-back. Deze ging goed door en gisteren bij deze setup valt hij dood bij opschakelen in vtec.
Mugen B-pipe is ook geen volledige 2,5" pijp, je header heeft een collector van 2,5" daarna ga je met je decat naar 2,25" en dan verloopt je Mugen B-pipe naar 2,35", en dan is je flens weer een 2,5"aansluiting.
wilco wrote:Mugen B-pipe is ook geen volledige 2,5" pijp, je header heeft een collector van 2,5" daarna ga je met je decat naar 2,25" en dan verloopt je Mugen B-pipe naar 2,35", en dan is je flens weer een 2,5"aansluiting.
Mijn vorige header was ook 2.5 inch. Had geen probleem toen
"Jo&":3vinvscm wrote:Wat bedoel je met dat hij dood valt bij opschakelen in Vtec en hoe denk je dat dit komt?
Ik voel dat aan met vergelijking met men 4-1 in koppel bij het hernemen na het schakelen.
Hij gaat nog wel vlot maar niet meer zo aggresief.
Vlot is soms beter dan aggresief. Een uitlaat die veel lawaai maakt is ook niet altijd de beste.[/quote:3vinvscm]
Vandaag men spoon ecu gestoken en reageerd ineens helemaal anders. Gaat goed eigelijk. Helemaal anders dan eerste rit. Voel toch meer koppel bij hernemingen.
ohja, en dat ding wat in de weg zit, is een geschroefd deel wat alleen bij de R motoren zit, en kan evt geheel weg gelaten worden, maar dan krijg je vuil, water etc bij je vliegwiel en koppeling
FastFWD wrote:ohja, en dat ding wat in de weg zit, is een geschroefd deel wat alleen bij de R motoren zit, en kan evt geheel weg gelaten worden, maar dan krijg je vuil, water etc bij je vliegwiel en koppeling
FastFWD wrote:ohja, en dat ding wat in de weg zit, is een geschroefd deel wat alleen bij de R motoren zit, en kan evt geheel weg gelaten worden, maar dan krijg je vuil, water etc bij je vliegwiel en koppeling
Ding zit er niet voor niets...
b16a2 plaatje en beide pootjes van een a2 gebruiken, nergens last van
Gisteren nieuwe velgen gescoord voor mijn ITR, witte ITR spec98 16" velgen 8) Ben er super blij mee!!! Hier wat foto's, ook te zien zondag op JAF op de Type-R Benelux Club paddock.