Goldberg meets Accords

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
Jo&

Goldberg meets Accords

Post by Jo& »

Supposedly the producers took apart three 3 Honda Accords to set it up, and it took over 600 tries to get it to work in one continuous shot.

http://www.youtube.com/watch?v=tkzr0naZnZ0

Ik had al een keer een gedeelte gezien, maar niet zo lang...
IvoG

Post by IvoG »

Ik heb een DVD van Honda waar ook de Making Of opstaat, en ook een Sedan versie (iets ander eind). De bloopers zijn hilarisch! :mrgreen:

Er zijn 3 Accords gesloopt, en dat op een moment dat er nog maar weinig beschikbaar waren omdat de productie nog niet eens op volle stoom was. :idea:
IvoG

Post by IvoG »

http://www.youtube.com/watch?v=XiBX8MkFkd4 is ook een bekende en hele mooie in mijn optiek.
mr. X

Post by mr. X »

Had hem volgens mij nog nooit gezien. Sommige stukjes komen wel herkenbaar voor. Alleen op het einde had ik eigenlijk een Honda jet verwacht.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

geniaal filmpje.. :)
eteuben

Post by eteuben »

Kleine opmerking over het eerste filmje, hoe is het mogelijk dat 3 bandencombinaties (bij 0:25) tegen een bult oprollen, met zo weinig kracht. Hier zet ik echt mijn vraagtekens bij of dit wel 100% echt is!
IvoG

Post by IvoG »

eteuben wrote:Kleine opmerking over het eerste filmje, hoe is het mogelijk dat 3 bandencombinaties (bij 0:25) tegen een bult oprollen, met zo weinig kracht. Hier zet ik echt mijn vraagtekens bij of dit wel 100% echt is!

Ze zijn op een punt verzwaard. Dat punt is hoger dan de onderbinnenkant van de velg/band. Met de minste bveweging wil de band het zwaarste punt naar het laagste punt van de band brengen, waardoor de band omhoog rolt. Je ziet ook dat band 2 en 3 op de plank blijven staan en niet door - of terugrollen.

In de bloopers zie je ze ook een paar keer schuins omhoog en er dus af rollen.
mr. X

Post by mr. X »

Hoe verklaar je dat stuk hout op 1.09, dat dwars door de raam gaat?
IvoG

Post by IvoG »

Dat gaat er optisch dwars doorheen als je niet goed oplet, maar het zijn 2 stukken. Als je op 1:11 pauzeert zie je duidelijk de gap en tevens een hoogteverschil bij de aansluiting tussen de beide planken.
Anders kan het raam niet open :idea: .
Het lijkt trucage, maar als je zoiets truct en het komt uit is je hele reclamecampagne naar de knoppen. Liever al die uren insteken dan een reclame die flopt.
RedSun

Post by RedSun »

Dus het is nog echt ook? Ik dacht dat er een hoop CG in zat.... damn....
Nana korobi ya oki
Jo&

Post by Jo& »

IvoG wrote:Dat gaat er optisch dwars doorheen als je niet goed oplet, maar het zijn 2 stukken. Als je op 1:11 pauzeert zie je duidelijk de gap en tevens een hoogteverschil bij de aansluiting tussen de beide planken.
Anders kan het raam niet open :idea: .
Het lijkt trucage, maar als je zoiets truct en het komt uit is je hele reclamecampagne naar de knoppen. Liever al die uren insteken dan een reclame die flopt.

Zeker 2 planken, had dat ook al nog een keertje gekeken :wink:
Je hoort het raam open gaan.
IvoG

Post by IvoG »

RedSun wrote:Dus het is nog echt ook? Ik dacht dat er een hoop CG in zat.... damn....

For all of you who thought it was CG 8)
vtecmoon

Post by vtecmoon »

weliswaar geen Honda, maar wel een mooie commercial... http://www.youtube.com/watch?v=zKO-tZGuFDg&NR=1
Dimer

Post by Dimer »

de mooiste reclame! period
Jo&

Post by Jo& »

vtecmoon wrote:weliswaar geen Honda, maar wel een mooie commercial... http://www.youtube.com/watch?v=zKO-tZGuFDg&NR=1

Repost!
Locked