Ik zie nu inderdaad dat die beugeltjes bij jouw deel van de bumper uitmaken. Dat is inderdaad vervelend..
Nogmaals, laat lekker 18.2 platen bijmaken voor als je 'op zijn mooist' moet zijn, de rest rijd je toch gewoon met deze plaat..
Succes ermee!
Snob's JDM ITR '96 --> goedgekeurd!
Ja voor laat ik de grote plaat zitten, mocht het niet lukken. Achter komt een kleine. Ben alleen bij 2 bedrijven geweest, maar die konden geen 18.2 voor me maken, omdat het niet op het kentekenbewijs staat.
En ja, de politie zal het niet veel uitmaken, vooral als ik de grote plaat er dan bij hou. Alleen misschien valt het wel iets meer op als ik voor een normale plaat heb en achter een 18.2. Maar hey, eerst legaal proberen en dan pas illegaal :razz:
En ja, de politie zal het niet veel uitmaken, vooral als ik de grote plaat er dan bij hou. Alleen misschien valt het wel iets meer op als ik voor een normale plaat heb en achter een 18.2. Maar hey, eerst legaal proberen en dan pas illegaal :razz:
-
Hoe zien 18.2 platen eruit? Zijn dat de normale of juist de US style?
18.2 platen zijn de 'mooie' kleine platen, die vaak 'Amerikaanse platen' genoemd worden. Zoals onderstaand voorbeeld.

Een voertuig wordt gekeurd op bepaalde afmetingseisen betreffende het wel of niet mogen voeren van deze platen. Wanneer je in aanmerking komt, krijg je daarvoor de 18.2 code (vandaar dus de naam) op het kentekenbewijs. Kom je er niet voor in aanmerking, moet je een oplossing zoals Snob en mijzelf kiezen, met die lelijke grote plakaten... of je bumper verzagen..Maar dat lijkt me de laatste oplossing...
-