Ervaring met carwrapping?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
autodre

Ervaring met carwrapping?

Post by autodre »

Heeft iemand ervaring met carwrapping? Ik weet (nog) niet wat het kost,maar op foto's ziet het er erg mooi uit. En je beschemt meteen je originele lak :)
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

waarom zou je je orginele lak willen beschermen met dit?

je brengt als het ware één grote stikker over heel je auto, met een patroon naar keuze. wordt veel gebruikt voor bedrijfsauto's, reclame stikkers.

maar die 'jas' komt er nooit meer vanaf.. dus je orginele lak komt nooit meer 'uit het jasje'.

of zie ik dat verkeerd ? :P
autodre

Post by autodre »

Oh dat van de bescherming is een extra :) Ik bedoel, mocht ik het zat zijn na x jaar, dan kan ik weer terug.

Ik kwam het tegen via een geenstijl link naar http://www.blikopsign.nl/carwrapping
mr. X

Post by mr. X »

Dat is best prijzig. Wel erg leuk om je auto een nieuwe kleurtje te geven maar ik zie de meerwaarde er niet van in als je hem in de zelfde kleur houdt. Wanneer zou je het er dan vanaf trekken? Als je de auto gaat verkopen waarschijnlijk. Jij rijdt dus rond met een sticker en de nieuwe eigenaar heeft een mooie, onaangetaste lak over de hele auto..
autodre

Post by autodre »

Wel ik zou natuurlijk een andere kleur nemen. NH0 ofzo ;-)
IvoG

Post by IvoG »

Bepaalde delen wrappen met transparante folie tegen steenslag: :agree:
Wrappen van de hele auto met transparante folie: :dunno:
Wrappen van de hele auto met folie in andere kleur i.p.v. overspuiten: :agree: (kan ook handig zijn als je op de vlucht bent, even andere platen erop, wrapping er af trekken, en de andere kant op rijden. :lol: )
Wrappen van de hele auto met folie in dezelfde kleur: :roll: :-?
autodre

Post by autodre »

Wie heeft het over dezelfde kleur? Ik iig niet. Hoe dan ook, NH 0 hebben ze nieet. Enkel spierwit. Kost 2000 euro. Ik sla over :)
Jo&

Post by Jo& »

Mwah ik vind dat je ziet dat het plastic is (ok misschien niet bij mat zwart).
Maar geen diepe glans...
IvoG

Post by IvoG »

autodre wrote:Wie heeft het over dezelfde kleur?

Ik toch, in mijn reactie? :roll:
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

IvoG wrote:Bepaalde delen wrappen met transparante folie tegen steenslag: :agree:
Wrappen van de hele auto met folie in andere kleur i.p.v. overspuiten: :agree: (kan ook handig zijn als je op de vlucht bent, even andere platen erop, wrapping er af trekken, en de andere kant op rijden. :lol: )

geniale reactie :worshippy:

ik zat even het project X5 te bekijken.. van metallic zwart naar glans wit. ik moet zeggen dat ik bijster sta van de kwaliteit. op foto's lijkt het echt net een nieuwe laklaag, zo strak.

Transparant is zeker een overweging, al is het alleen tegen steenslag en portier deuken/krassen...
Jo&

Post by Jo& »

iVTEC-fab wrote:
IvoG wrote:Bepaalde delen wrappen met transparante folie tegen steenslag: :agree:

geniale reactie :worshippy:

ik zat even het project X5 te bekijken.. van metallic zwart naar glans wit. ik moet zeggen dat ik bijster sta van de kwaliteit. op foto's lijkt het echt net een nieuwe laklaag, zo strak.

Transparant is zeker een overweging, al is het alleen tegen steenslag en portier deuken/krassen...

Deuken gaat het niet tegen houden. Krasjes waarschijnlijk wel.
En het verkleuren van je auto door zon enz.
Steenslag is het wel een oplossing voor.
slydawg

Post by slydawg »

Ik heb zelf de transparante folie tegen steenslag en werkt perfect.
Jo&

Post by Jo& »

slydawg wrote:Ik heb zelf de transparante folie tegen steenslag en werkt perfect.

Zie je dr iets van?
slydawg

Post by slydawg »

Als je het niet weet zie je het niet, in mijn geval is het wat zichtbaarder geworden door omstandigheden die de meeste van ons hier niet zullen meemaken maar in principe zie je het pas als je weet waar je moet kijken.
Bij mij was de neus, motorkap voor een gedeelte, koplampen, zijschermen voor een gedeelte, de spiegels, sideskirts en achterbumper voor een gedeelte gedaan.
Kosten tegen de €900
Folie van zeer goede kwaliteit, merk 3M.
Kan het een ieder aanraden, het helpt echt tegen steenslag en krassen.
Jo&

Post by Jo& »

Welke omstandigheden bedoel je?
wesjes

Post by wesjes »

Asteroiden regen
Jo&

Post by Jo& »

wesjes wrote:Asteroiden regen

...? huh...
Nja, het is dus goed spul...?!
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

Jo& wrote:
wesjes wrote:Asteroiden regen

...? huh...
Nja, het is dus goed spul...?!

:twisted: ze wrappen zelfs nieuwe ferrari's, porsche's met doorzichtige 3M folie hmmm... denk wel dat het goed spul is en dan de hele auto niet een gedeelte
Roy

Post by Roy »

slydawg wrote:Bij mij was de neus, motorkap voor een gedeelte, koplampen, zijschermen voor een gedeelte, de spiegels, sideskirts en achterbumper voor een gedeelte gedaan.
Kosten tegen de €900

Voor 900 euro kan je ook al die onderdelen wat je hierboven noemt overnieuw laten spuiten :wink: .
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Jo&

Post by Jo& »

g-unit wrote:
slydawg wrote:Bij mij was de neus, motorkap voor een gedeelte, koplampen, zijschermen voor een gedeelte, de spiegels, sideskirts en achterbumper voor een gedeelte gedaan.
Kosten tegen de €900

Voor 900 euro kan je ook al die onderdelen wat je hierboven noemt overnieuw laten spuiten :wink: .

Nou nee hoor!
En trouwens koplampen... hoe wil je die fixen als ze beschadigd zijn...
Locked