JDM ITR 98spec
Ik heb onlangs jdm deurpanelen en knoppenbalkje met knopje voor foldig mirrors weggegooid.
En stockageruimte in de deurpanelen heb ik nooit gebruikt hoor :-)
Ik heb wel zeer veel spijt dat ie weg is, mijn garage is dan toch niet verkocht geweest maar de itr was dan al weg. Maar normaal komt begin volgend jaar een andere, ik weet niet of ik de kleur tegen u had gezegd maar ik heb het allesinds nog niet gezien in ons belgenlandje...
Heb je die km/mph converter makkelijk kunnen uithalen? Is hij nu terug begrensd of zit dit appart?
Veel plezier ermee
Ik heb wel zeer veel spijt dat ie weg is, mijn garage is dan toch niet verkocht geweest maar de itr was dan al weg. Maar normaal komt begin volgend jaar een andere, ik weet niet of ik de kleur tegen u had gezegd maar ik heb het allesinds nog niet gezien in ons belgenlandje...
Heb je die km/mph converter makkelijk kunnen uithalen? Is hij nu terug begrensd of zit dit appart?
Veel plezier ermee
FGizmoS wrote:Ik heb onlangs jdm deurpanelen en knoppenbalkje met knopje voor foldig mirrors weggegooid.
Veel plezier ermee
De km/mph convertor was er makkelijk tussen uit te halen. Dat is dus in orde. Of hij nog steeds begrenst is weet ik niet. Moet het eens uit testen. :lol:
Als je wil mag je hem altijd terug kopen hoor. Zal wel iets duurder worden door de spullen die er ondertussen bij zijn gezet. Voor de juiste prijs is alles te koop. :wink:
-
-
FGizmoS wrote:JDM snuit :?: :?: :?:
Ga dan van eerste keer voor een komplete jdm itr hé.
En waarschijnlijk ook al geen geel meer.
Ik zal volledig in P!NK stijl gaan :twisted:
nee hoor :lol:
alhoewel ... :roll:
nee jong zot waarom zou ik mij een andere itr kopen als ik al een heb met een goede motor in :?:
als ik voor geel ga komt en wel een jdm snuit op hoor... :wink:
FGizmoS wrote:JDM snuit :?: :?: :?:
Ga dan van eerste keer voor een komplete jdm itr hé.
En waarschijnlijk ook al geen geel meer.
Ik zal volledig in P!NK stijl gaan :twisted:
nee hoor :lol:
alhoewel ... :roll:
@ ITR897: ik kan nog aan een handleiding komen voor die radio, wel allemaal met japanse tekentjes 8)
Radio is het eerste dat ik eruit heb gehaald. Ding is trouwens al verkocht. Komt waarschijnlijk iets anders in. Iets minder opvallend.
ITR DC2 wrote:
De km/mph convertor was er makkelijk tussen uit te halen. Dat is dus in orde. Of hij nog steeds begrenst is weet ik niet. Moet het eens uit testen.
Daar kom je idd alleen maar achter door te testen... :lol:
Die converter kun je trouwens nog makkelijk verkopen in de UK...
Nu je het zegt. Ding eens te koop zetten op het itr-dc2 forum.
ITR897 wrote:ITR DC2 wrote:
De km/mph convertor was er makkelijk tussen uit te halen. Dat is dus in orde. Of hij nog steeds begrenst is weet ik niet. Moet het eens uit testen.
De laatste UK eigenaar zit/zat ook op het itr-dc2 forum. Ik denk dat zijn e-mailadres tussen de elephant papieren zit

FGizmoS wrote:ITR897 wrote:ITR DC2 wrote:
De laatste UK eigenaar zit/zat ook op het itr-dc2 forum. Ik denk dat zijn e-mailadres tussen de elephant papieren zit![]()
Ik heb hem nog niet gecontacteerd maar ik geloof wel dat die nu met een DC5 rond rijdt.
Afgelopen dinsdag setje velgen gaan lenen (thanks Kristof) om mijn 16inch velgen opnieuw te laten coaten.
Nog een week of 2 wachten vooraleer er begonnen wordt met het lakwerk van de carrosserie.
De wagen staat er momenteel zo bij.
Ook nog een hebbedingetje gekocht en gemonteerd.
Mugen veerpootbrug.

Nog een week of 2 wachten vooraleer er begonnen wordt met het lakwerk van de carrosserie.
De wagen staat er momenteel zo bij.

Ook nog een hebbedingetje gekocht en gemonteerd.
Mugen veerpootbrug.

Jo& wrote:FGizmoS wrote:Dat dingetje om de batterij vast te houden staat vele malen beter in het rood :thumbs:
Misschien ook even het vtec kapje spuiten ofzo :wink:
Mocht je ooit een kapotte batterij ofzo hebben... deze komt van bij TVH in waregem.
Wat en waar is een Vtec kapje?
Wat het is lijkt me duidelijk toch?
Op de laatste foto links van het kleppen deksel voor de 4 bougie kabels die van het kleppendeksel af komen zit een roestig kapje......
slydawg wrote:Jo& wrote:FGizmoS wrote:Dat dingetje om de batterij vast te houden staat vele malen beter in het rood :thumbs:
Misschien ook even het vtec kapje spuiten ofzo :wink:
Mocht je ooit een kapotte batterij ofzo hebben... deze komt van bij TVH in waregem.
Wat en waar is een Vtec kapje?
Wat het is lijkt me duidelijk toch?
Op de laatste foto links van het kleppen deksel voor de 4 bougie kabels die van het kleppendeksel af komen zit een roestig kapje......
Of dat het vtec kapje is weet ik niet. Maar het ziet er alleszins niet echt geweldig uit zo. Ik zal het eens opnieuw lakken.
Ik weet ook niet of ik de motor ruimte ooit 100% proper ga krijgen. Beetje bij beetje misschien. Aan de andere kant wordt het een daily drive, dus zal het zo wel moeilijk genoeg worden om alles bij te houden. Het ding dient om mee te rijden.
ITR897 wrote:Aan de andere kant wordt het een daily drive, dus zal het zo wel moeilijk genoeg worden om alles bij te houden. Het ding dient om mee te rijden.
Dat denk ik ook, zeker met de Belgische wegen.
Zolang je rondrijdt op de openb. weg kun je er bijna een
baan van maken om m bij te houden.. :razz: