Zo iemand gaat nog wel op zijn rollator racen.
Zoals ik al vaker heb gezegd. Tegenwoordig krijgt iedereen zijn rijbewijs toch wel. Probeer het maar vaak genoeg. Ooit zul je het geluk wel hebben en een examinator treffen met een goede bui.
Ik geloof dat 80% van de Nederlanders geen rijbewijs zou mogen hebben laat staan goed een auto kunnen besturen.
Dagelijks kom ik ze tegen, mensen die ik voor alles wat niet goed is uit aan het maken ben. Zodra ik in de auto stap schiet mijn bloeddruk ook omhoog.
stoer doen en een zwaar ongeluk krijgen waarom toch.
mr. X wrote:...
Dagelijks kom ik ze tegen, mensen die ik voor alles wat niet goed is uit aan het maken ben. Zodra ik in de auto stap schiet mijn bloeddruk ook omhoog.
Dat klinkt heel bekend :wink:
zodra ik de weg opga zeg ik minimaal één keer per rit de volgende woorden: "Bij zukke mensen mottu ze 't rijbewijs afpakke"
( op z'n Woerkums :wink: )
..
Blitz wrote:En de gemaakte onkosten kunnen wij als gemeenschap ook mede voor opdraaien. Irritante pubergedrag, lekker z'n rijbewijs afpakken.
Ja heerlijk he!
Goed voor de verzekering als je geen 24 maakt n best verschil kan ik je vertellen hehe.
En colega nam met 150 een bocht en parkeerde zn gele Cupra op een boon met zijn dronken kop.
De groep was enorm hecht maar iedereen zij: Eigenschult dikke bult.
Ik lach me kapot om die mannetjes met hun herrie bakjes..
Bij het stoplicht stoer kijken en vervolgens niet wetende langs een flitspaal racen..
Is me overkomen bij lelystad kwam niet meer bij!
Demian.
Re: ..
Dc5-Driver wrote:Blitz wrote:En de gemaakte onkosten kunnen wij als gemeenschap ook mede voor opdraaien. Irritante pubergedrag, lekker z'n rijbewijs afpakken.
Ja heerlijk he!
Goed voor de verzekering als je geen 24 maakt n best verschil kan ik je vertellen hehe.
En colega nam met 150 een bocht en parkeerde zn gele Cupra op een boon met zijn dronken kop.
De groep was enorm hecht maar iedereen zij: Eigenschult dikke bult.
Ik lach me kapot om die mannetjes met hun herrie bakjes..
Bij het stoplicht stoer kijken en vervolgens niet wetende langs een flitspaal racen..
Is me overkomen bij lelystad kwam niet meer bij!
Demian.
ooit een keer op de ring a10 bij oost gehad.. figuurtje liep zwaar te bumperkleven terwijll ik gewoon 100 reed.. hij wil me in halen, ik geef klein beetje gas bij dus hij schakelt terug en knalt weg! klein stukje bijhouden nog en vervolgens gas los voor de flitspaal.. hij natuurlijk stoer nog verder weg blazen en FLITS! hahahaha lutser :twisted: