stoer doen en een zwaar ongeluk krijgen waarom toch.
-
nou ik weet weer wat meer want het blijkt het neefje te zijn van een collega van mijn vriendin. maar hij schijnt elk jaar al wel schade te rijden en nogal hard te rijden.
hij beweert nu ook dat ik hem er niet voor liet en dat hij me niet voorbij kon.
a hij mag er niet inhalen
b hij kon me dus ook niet inhalen
c toen hij naast me bleef rijden ben ik echt langzamer gaan rijden zodat hij er juist langs kon want ik wilde gewoon naar huis en had geen zin in geouwehoer.
maargoed ik denk ook niet dat hij wat kan maken tegen mij want ik heb hem juist geholpen voor zover ik het kan beleven. 112 bellen kijken en vragen hoe het gaat zeggen dat ie wel een gordel omhad enz. maargoed.
hij wil graag inhalen bij een dubbeldoorgetrokken streep.
hij maakt t overgens goed naar omstandigheden. hij heeft een paar gebroken ribben en een gebroken sleutelbeen. al met al mag hij van geluk spreken denk ik.
hij beweert nu ook dat ik hem er niet voor liet en dat hij me niet voorbij kon.
a hij mag er niet inhalen
b hij kon me dus ook niet inhalen
c toen hij naast me bleef rijden ben ik echt langzamer gaan rijden zodat hij er juist langs kon want ik wilde gewoon naar huis en had geen zin in geouwehoer.
maargoed ik denk ook niet dat hij wat kan maken tegen mij want ik heb hem juist geholpen voor zover ik het kan beleven. 112 bellen kijken en vragen hoe het gaat zeggen dat ie wel een gordel omhad enz. maargoed.
hij wil graag inhalen bij een dubbeldoorgetrokken streep.
hij maakt t overgens goed naar omstandigheden. hij heeft een paar gebroken ribben en een gebroken sleutelbeen. al met al mag hij van geluk spreken denk ik.
D_ToXx wrote:maak je niet druk, punt a is al meer als zat.
Daar vergis jij je in! Daar kan hij een boete voor krijgen maar de verzekeringsregels gelden nog steeds hoor.
Nu heeft Bert niks fout gedaan dus in dit geval gaat het niet op.
Het klasieke voorbeeld is "ja maar hij reed veels te hard!" ja en? Hij komt nog steeds van rechts. Dus hij heeft nog steeds voorrang. Hij kan een boete krijgen voor te hard rijden maar zijn schade wordt verhaald.
Uiteraard gaat dit niet op als je met 200 km/u uit een straatje van rechts komt...
Nana korobi ya oki
De bomen zijn trouwens goed vernield, let er nu elke ochtend op.
overigens heeft de politie met gele stippels aangegeven vanuit welke richting hij de bomen in reed, dat is wel apart. die lijnen geven inderdaad aan dat hij volledig van de linkse rijbaan (dat is dus tegen het verkeer in) ineens dwars overstak zo de boom in.
terwijl de weg daar juist een bocht naar links maakt..
overigens heeft de politie met gele stippels aangegeven vanuit welke richting hij de bomen in reed, dat is wel apart. die lijnen geven inderdaad aan dat hij volledig van de linkse rijbaan (dat is dus tegen het verkeer in) ineens dwars overstak zo de boom in.
terwijl de weg daar juist een bocht naar links maakt..
-
RedSun wrote:Boom wordt betaald door de verzekeraar. Alles WA schade is gedekt.
Lantaarnpaal 1000,- euro ja, das een koopje.
Rij maar eens een meter vangrail stuk, kun je 3500 aftikken.
Of een boom half dood rijden...kosten 1500+ :shock: :read:
Was gisteren op tv: das je goed recht of zoiets......damn.
-
nou ik denk niet dat ie nog wat gaat proberen om mij een oor aan te naaien want ik denk dat de politie of verzekering dan al bij me aan de bel had getrokken.
t scheelt ik denk niet dat ie van mij/verzekering wat krijgen zal.
je kan ook inderdaad aan het sporen onderzoek zien hoe raar dat ie eraf is gegaan. en je ziet ook echt maar 1 stippellijn omdat ie toen op zijn kant(2wielen) richting de boom reed zo schielijk stuurde hij.
t scheelt ik denk niet dat ie van mij/verzekering wat krijgen zal.
je kan ook inderdaad aan het sporen onderzoek zien hoe raar dat ie eraf is gegaan. en je ziet ook echt maar 1 stippellijn omdat ie toen op zijn kant(2wielen) richting de boom reed zo schielijk stuurde hij.
ja ik heb het gezien. waarschijnlijk moest hij de afslag naar de a27 hebben, hij schrok en dacht misschien dat hij dat niet ging halen
al dan nog als hij gezegd heeft dat jullie racede zegt de politie als nog van 'maar jij haalde in over een dubbele doorgetrokken streep'..
dat was voornamelijk de oorzaak van het ongeluk, icm de snelheid.

al dan nog als hij gezegd heeft dat jullie racede zegt de politie als nog van 'maar jij haalde in over een dubbele doorgetrokken streep'..
iVTEC-fab wrote:ja ik heb het gezien. waarschijnlijk moest hij de afslag naar de a27 hebben, hij schrok en dacht misschien dat hij dat niet ging halen
Daar krijgt hij een boete voor maar voor de schuldvraag maakt dat niet uit.
Nana korobi ya oki
-
- vtec vince