hoi
ik zit voor de moment met een dc header maar deze is niet god in samen werking met men jdm mugen twinloop catbag.... de reden daar van is dat deze geen 2.5 inch is...
nu was ik aant kijken voor een andere ma vin de prijzen wel duur...
nu heeft er iemand ervaing met een oem jdm header van een itr zo ne 4-1...
ben aant over wegen om me zo ene aan te schaffen...
of heeft er iemand een andere wel betaalbare oplossing want gelijk toda enzo vin ik wel heel duur...
itr header
-
Op mijn JDM ITR heb ik uiteraard standaard zo een OEM 4-1 header zitten. Samen met mijn Mugen Twinloop vind ik dat het heel goed werkt.
Persoonlijk vind ik dat deze ITR vlotter rijdt dan mijn vorige. Nu weet ik natuurlijk niet alleen of het aan het uitlaatsysteem ligt.
Goed is zo een OEM 4-1 header toch wel. Made by Honda... kan niet slecht zijn. :lol:
Persoonlijk vind ik dat deze ITR vlotter rijdt dan mijn vorige. Nu weet ik natuurlijk niet alleen of het aan het uitlaatsysteem ligt.
Goed is zo een OEM 4-1 header toch wel. Made by Honda... kan niet slecht zijn. :lol:
-
DC2TYPER wrote:Je kan ook een JDM DC sports header halen, ik heb zo een 4 in 1 zitten en ben hier zeer tevreden van.
Die OEM headers zijn natuurlijk ook top spul.
zijn die dan ook met een 2.5 inch eind tip en flens...
heb zo ne foto gezien van een jdm dc ma von dat de eind tip toch naar de gewone kant opging :wink:
- Gaskleppie
Uiteraard weet ik ook dat de diameters van buizen met de buitenmaat worden aangegeven. Ik werk dagelijks met buizen.
Ik stelde mijn vraag eigenlijk ivm het feit dat de doorgang van een uitlaat het belangrijkste is met name de binnendiameter. Vandaar dat het misschien kon zijn dat bij uitlaten de binnendiameter als opgegeven maat telt.
Ik stelde mijn vraag eigenlijk ivm het feit dat de doorgang van een uitlaat het belangrijkste is met name de binnendiameter. Vandaar dat het misschien kon zijn dat bij uitlaten de binnendiameter als opgegeven maat telt.