
Voor degenen die niet actief zijn op bijv. Civic Club Holland of Honda Fanatics, hieronder even een copy/paste van mijn voorsteltopic op CCH.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik na verkoop van mijn huidige wagen snel weer terug ga naar Honda, en dan wel een Type R, ik heb al een Type R op het oog maar wat het wordt meldt ik pas zodra de wagen voor de deur staat, béétje spanning erin houden kan geen kwaad

Introductie op CCH;
Hallo iedereen

Voor degenen die niet actief zijn op bijv. Civic Club Holland of Honda Fanatics, hieronder even een copy/paste van mijn voorsteltopic op CCH.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik na verkoop van mijn huidige wagen snel weer terug ga naar Honda, en dan wel een Type R, ik heb al een Type R op het oog maar wat het wordt meldt ik pas zodra de wagen voor de deur staat, béétje spanning erin houden kan geen kwaad

Introductie op CCH;
Wie zijn mij?
Naam: Stefan
Woonomgeving: noord Drenthe
Werk: fulltime HBO-student en 'fulltime' taxichauffeur
Leeftijd: 26 (9 juli 1983)
Honda verleden:
- 1990 Honda Civic 1.6i SR (ED7, knalgeel)
- 1990 Honda Civic 1.6i SR (ED7, zwart)
- 1989 Honda Civic CR-X 1.6i (ED9, tussenmodel)
- 1995 Honda Civic coupé 1.5i LSi (sinds 2004, verkocht 08/05/2009, B16 turbo)
Honda heden:
Geen rijdende Honda op het moment, staat nog een kale EJ1 (Civic coupe ESI uit 1995) bij de firma Honderdelen, en die moet weg; geen intentie om nu weer een EG/EJ op te bouwen... er komt wat anders voor terug.
Wie ben ik online?
Ik ben heel veel actief op CCH (15.500+ posts), enigzins op Honda Fanatics en lees wat mee op Honda Performance.
AUTOGEGEVENS:
Nissan Skyline GTS25t (ECR33)
Bj. 1993, (import JPN->UK = 2006, eigen import UK->NL = 16-05-2009)
KH2 Gun Grey Metallic

ONDER DE KAP:
- RB25DET, stock
- stock turbo
- Apex'i pod filter
- stock after-turbo elbow (om schade aan het keramische turbinewiel te voorkomen geen grotere aftermarket elbow)
- Bullet Exhaust 3" stainless steel downpipe
- Autobahn88 3" testpipe
- Invidia/RS*R 3" catback
- Evolution Foundry Ltd. airfilter heatshield
- Evolution Foundry Ltd. slam panel
- Evolution Foundry Ltd. headlight covers
- custom ventilated spark plug cover
- HKS SSQV blow off valve

ONDERSTEL:
- Kakimoto Racing 2pc. wheels (17x8.0JJ +34 (FR), 17x9.0 +37 (RR), made by SSR)
- Falken FK451 GRß (FR = 235/45/17, RR = 255/45/17)
- stock lsd without mods
- HICAS still fully installed and working

EXTERIEUR:
- Tommy Kaira bodykit (front bumper and (custom) mesh grille, sideskirts, rear spoiler, rear bumper flaps)

INTERIEUR:
- Simoni Racing steering wheel (tijdelijk)
- FET turbo timer
- Räzo leather shift knob
- HICAS-naaf
- Sparco zwarte naafverlenger
- Top Gaiters Boots all-black leahter shiftboot and e-brake boot
- enkele dashboard delen in kleur van de carrosserie
- custom OE hoedenplank om de grotere speakers te accommoderen

SOUND SYSTEM:
- Alpine CDA-9886R head unit
- Helix Esprit E135 2-weg componenten systeem front (13cm)
- Helix Esprit E106 2-weg coaxiaal systeem rear (16cm)
- JBL CS12 subwoofer (nog niet aangesloten op een versterker trouwens)

VIDEO'S:
Skyline;
http://www.youtube.com/watch?v=I8Uji-RLtiI
http://www.youtube.com/watch?v=61i0gQSxLbM
Civic B16A2 + turbo;
http://www.youtube.com/watch?v=iJJkMVu_MEU
http://www.youtube.com/watch?v=CAac__Vgy04
PLANNING/CHANGES:
Skyline verpatsen en snel weer terug naar Honda.