NSX duikboot
-
- vtec vince
Hydrolock zal met een mid-engine auto wel meevallen. Ligt aan de positie van de intake. Ongelofelijk is het wel dat die nog altijd rijdt.
Als je op het einde kijkt zie je de plastic wielkuip links voor ook loshangen. Volgens mij is er meer aan de hand maar zoals gezegd, zo iemand is zo'n auto niet waard.
Meeste van ons proberen hun auto te sparen voor elke regendruppel die maar dreigt te vallen en meneertje tuft lekker door een zwembad...
Als je op het einde kijkt zie je de plastic wielkuip links voor ook loshangen. Volgens mij is er meer aan de hand maar zoals gezegd, zo iemand is zo'n auto niet waard.
Meeste van ons proberen hun auto te sparen voor elke regendruppel die maar dreigt te vallen en meneertje tuft lekker door een zwembad...
Goelette wrote:pcies, intake met water gaat niet, en je hebt ook kans dat hij niet meer loopt door water icm electronica. Voor de rest is door water rijden geen probleem. Met sommige jeeps kun je 2 meter onder water rijden (als je je adem lang genoeg in kunt houden dan)
eeh ? je loopt achter.
Sommige Jeeps met een snorkel kunnen volledig onder water. (op de snorkel na uiteraard :lol: ) en ja dan blijft het interieur gewoon droog.. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=fuGqkTWuLjg
deze is dan wel open, maar de jeep is volledig onder, de snorkel staat bij de voorruit aan de kant van de bijrijder.
filmpje bewijst wel de kwaliteit van oersterke honda's :razz:
Ik weet dat er in amerika een tijdje terug een Zwarte NSX te koop stond voor 8000 dollar. Die was van een kerel die had meegewerkt aan het spel Doom in de jaren 90 en nu wou die de auto verkopen aan een jong persoon want hij vond dat teveel jongeren in afgetrapte auto's moesten rijden. Dus nu gunde hij hetzelfde plezier als hem aangezien hij die auto kocht toen die ook jong was. Zou me niets verbazen als dat deze NSX is.
S.J. wrote:Ik weet dat er in amerika een tijdje terug een Zwarte NSX te koop stond voor 8000 dollar. Die was van een kerel die had meegewerkt aan het spel Doom in de jaren 90 en nu wou die de auto verkopen aan een jong persoon want hij vond dat teveel jongeren in afgetrapte auto's moesten rijden. Dus nu gunde hij hetzelfde plezier als hem aangezien hij die auto kocht toen die ook jong was. Zou me niets verbazen als dat deze NSX is.
Amerika is een groot land met toch wel wat meer zwarte NSX-en...
iVTEC-fab wrote:Goelette wrote:pcies, intake met water gaat niet, en je hebt ook kans dat hij niet meer loopt door water icm electronica. Voor de rest is door water rijden geen probleem. Met sommige jeeps kun je 2 meter onder water rijden (als je je adem lang genoeg in kunt houden dan)
eeh ? je loopt achter.
Sommige Jeeps met een snorkel kunnen volledig onder water. (op de snorkel na uiteraard :lol: ) en ja dan blijft het interieur gewoon droog.. :-)
deze is dan wel open, maar de jeep is volledig onder, de snorkel staat bij de voorruit aan de kant van de bijrijder.
Ja, ik zeg toch dat je met jeeps 2 meter onder water kunt rijden? Heb het al vaker in levenden lijve gezien, al was het niet zo extreem als in jouw filmpje. Kan trouwens ook met andere auto's dan jeeps, als er maar een snorkel op zit en de electronica waterdicht is uitgevoerd. kennelijk is dat bij die NSX ook zo

Goelette wrote:iVTEC-fab wrote:Goelette wrote:pcies, intake met water gaat niet, en je hebt ook kans dat hij niet meer loopt door water icm electronica. Voor de rest is door water rijden geen probleem. Met sommige jeeps kun je 2 meter onder water rijden (als je je adem lang genoeg in kunt houden dan)
eeh ? je loopt achter.
Ja, ik zeg toch dat je met jeeps 2 meter onder water kunt rijden? Heb het al vaker in levenden lijve gezien, al was het niet zo extreem als in jouw filmpje. Kan trouwens ook met andere auto's dan jeeps, als er maar een snorkel op zit en de electronica waterdicht is uitgevoerd. kennelijk is dat bij die NSX ook zo![]()
Met een NSX dit uithalen heb ik geen woorden voor.
De landrovers van de Nederlandse en Engelse Mariniers rijden zonder probleem van de boot door de zee en de klant op.
http://www.youtube.com/watch?v=mKEG-uMsHio
8)