Info over Auto Kraaij V.O.F.

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
muggo
Posts: 113
Joined: Thu Aug 13, 2009 6:36 pm

Post by muggo »

Jo& wrote:
wilco wrote:Nooit geen problemen gehad daar..negatieve verhalen gaan sneller als positieve...

sneller dan positieve...

Ja dat is waar.


die dc5 heeft eerst op marktplaats gestaan maar ze konden hem niet kwijt .ik heb weleens onderdelen besteld bij hun en het snel binnen .over de auto,s kan ik niets zeggen want daar heb ik geen ervaring mee

greetz muggo
VtecBob
Posts: 109
Joined: Sun Mar 04, 2007 1:57 pm

Post by VtecBob »

Jo& wrote:
VtecBob wrote:Voor onderdelen zijn ze goed, qua auto's moet je daar wegblijven.
En dat is mijn mening over autokraaij.

Kun je dat onderbouwen aub?


Zoals al eerder vermeld, allemaal 'net niet'auto's.
Altijd wel iets te vinden wat argwaan schept.
Ben er 3 keer geweest, en nooit met een lekker gevoel weggegaan daar.

Met onderdelen bestellen dan wel weer niks dan lof, binnen 2 dagen binnen en niet goed geld terug.
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

AKR Levert naar mijn mening goede service,

Jammer dat sommige onderdelen geen oem zijn, maar toch wel van goede vergelijkbare kwaliteit.

P.s. De inkoper daar( Arno ) die kijkt zeker goed uit voordat ie een auto inkoopt of inruilt en of het geen schade auto of iets dergelijks is.

Dus waar die verhalen vandaan komen???

Ik denk dat als er daar een DC5 staat die echt wel goed is.
afreizen naar de UK is een mogelijkheid maar heb je ook dezelfde risico om een wrak te kopen


En uiteindelijk ben je zelf verantwooordelijk om de auto die je wilt kopen goed te bekijken en te testen voordat je die koopt.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

g-unit wrote:P.s. De inkoper daar( Arno ) die kijkt zeker goed uit voordat ie een auto inkoopt of inruilt en of het geen schade auto of iets dergelijks is.

Dus waar die verhalen vandaan komen???



Misschien moet je op de andere Honda forums eens zoeken... :D Er zijn legio mensen te vinden die eerste hands ervaring hebben met AKR auto's.

Misschien dat het nu beter gaat maar in het CRX tijdperk was het maar een rare tent.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
CTR-Voorburg
Posts: 692
Joined: Fri Jul 21, 2006 9:35 pm

Post by CTR-Voorburg »

Nogmaals iedereen bedankt voor jullie reactie's

Heeft mij zeker goed geholpen, zeker de links naar andere Honda forums over AKR.

Blijf ook zeker voorlopige mijn EP3 rijden en mocht ik 'n keer gaan kijken zal dat zeker met een deskundig iemand zijn!
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Bij elke 2e handse auto is er geen ( 100% garantie soms zelf niet bij een nieuwe) dat het een probleemloze auto is.

Voor een handelaar is het ook moeilijk want die willen verkopen en moeten het doen met inruil enz.

Dan krijg je soms dat je een auto koopt met mankemen.
mocht dat het geval zijn, geloof ik niet dat het bij hun opzettelijk is.


zoals ik al eerder zij, goed kijken en testen, niet op apk en onderhoudsboekjes gaan, dat zegt niks.

Een eigen keuring is beter, zoek de slechte punten van een desbetrefende auto en controleer die op die kwetsbare punten.

verder succes, mocht je de DC5 kopen.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

je moet niet para gaan doen man over een auto kopen. Als je gewoon je verstand erbij gebruikt komt alles goed hoor, en ik denk echt niet dat ze je besodemieteren bij kraaij....want zij kopen ook niet een dc5 in die gaar is.

Ik heb de dc5 zelf gezien, en het enige wat ik minder vind is dat die auto's buiten staan.
P.ORNO
Posts: 19
Joined: Sun Oct 19, 2008 3:03 pm

Post by P.ORNO »

Hallo, mijn naam is Ronnie de Wilde en werk sinds dec 2008 met veel plezier bij AKR- performance. Graag wil ik mijn reactie op deze topic geven.
Heb je problemen dan wordt het door AKR gewoon opgelost. Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat dit niet gebeurd is. En is er een misverstand met b.v. de webshop of auto verkoop. dan wordt het altijd netjes opgelost. We kunnen niet in een motor kijken maar is de compressie goed en hij presteerd goed dat is het ok en als de motor na een korte tijd raar gaat doen neem van mij aan dat de motor gemaakt wordt of zelfs in het ergste geval er gewoon een nieuwe motor in komt. Ik werk samen met Chris Kraaij en wij doen we de webshop en verkoop aan de balie. Luc doet de garage afdeling met Arno. We hebben dat in december 2008 netjes in tweeen gesplitst zodat het ook duidelijk is voor de klanten. Mocht er onverhoopt toch iets mis gegaan zijn dan bieden wij de klant daarvoor uiteraard excuses aan. Er zijn helaas ook mensen genoeg die er op verschillende forums over beginnen te zeuren en tja die hou je altijd. Wij bij AKR hebben een passie voor honda en wij maken altijd tijd ruim de tijd voor je vrij en wij luisteren ook naar je. Arno en Chris runnen het al 18 jaar en petje af daarvoor en het gaat erom zoals het nu gaat bij het bedrijf en kan zeggen dat dat echt goed is ! En wat betreft over die dc5, die is op lelystad gekeurd. Twijfel je? dan neem je iemand mee met kennis en laat hem alles checken, want je geeft veel geld uit. En het kenteken komt pas in het register als de auto op naam wordt gezet. Ok ik heb mn best gedaan en hoop dat ik er nog lang mag werken. gr ronnie.
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

Goed gezegd dude, ik ken de verhalen uit het verleden ook; maar ook ik hoor tegenwoordig heel andere verhalen over Kraaij. Overal zullen fouten gemaakt worden, een goed bedrijf lost ze naar tevredenheid op.

Doen zulke verhalen ook al niet jarenlang de ronde over TCC, en vroeger over Hyper?
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Ik wil bij deze dan ook even een positieve reactie geven:

Ik ben in het verleden een aantal keer daar geweest met/voor mijn CRX'en. (AS) Ze hadden altijd de onderdelen die ik nodig had en voor een schappelijke prijs. Het "gevoel" over de gebr. Kraaij is bij mij altijd goed geweest. Zoals hierboven vermeld, nemen ze de tijd voor je om te luisteren naar wat je echt wilt.

Ik vond de vraagprijs van hun Occasions t.o.v. andere bedrijven altijd iets aan de hoge kant, en heb daarom uiteindelijk nooit een auto daar gekocht.

Grtz.
Deus Ex Machina!
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

De DC5 stond al heel lang te koop op markplaats voor 10.500 euro. Nu willen ze 16+ ervoor hebben???
Ik zou het niet doen, kijk idd in Engeland.
LUCITR
Posts: 65
Joined: Sat Jun 04, 2005 7:01 am
Contact:

Post by LUCITR »

Goedemorgen.

Stond toen zonder nl kenteken te koop.
Dit is incl: nl kenteken, jaar apk en 3 maanden volledige garantie
Natuurlijk vind je ze in engeland goedkoper maar dan moet je zelf nog het hele traject af, ophalen, keuren en natuurlijk de bpm.
Ik heb ook de koplampen vervangen voor goedgekeurde lampen en een mistachterlicht geplaatst, het is voor sommige hier natuurlijk geen probleem maar veel mensen willen en/of kunnen dit niet

mvrg,

Luc
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Je kan overal een 'foute' auto kopen...
Elke (Honda) autodealer heeft ooit wel eens een 'slechte / foute' auto verkocht...
Zoals eerder gezegt... Gewoon goed naar de auto zelf kijken.
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Jo& wrote:Je kan overal een 'foute' auto kopen...
Gewoon goed naar de auto zelf kijken.



LUCITR wrote:Goedemorgen.

Natuurlijk vind je ze in engeland goedkoper maar dan moet je zelf nog het hele traject af, ophalen, keuren en natuurlijk de bpm.
natuurlijk geen probleem maar veel mensen willen en/of kunnen dit niet
mvrg,
Luc


P.ORNO wrote:Hallo, mijn naam is Ronnie de Wilde en werk sinds dec 2008 met veel plezier bij AKR- performance. Graag wil ik mijn reactie op deze topic geven.
Heb je problemen dan wordt het door AKR gewoon opgelost.

Wij bij AKR hebben een passie voor honda en wij maken altijd tijd ruim de tijd voor je vrij en wij luisteren ook naar je. !
En wat betreft over die dc5, die is op lelystad gekeurd. Twijfel je? dan neem je iemand mee met kennis en laat hem alles checken, gr ronnie.



AMEN! :worshippy:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Gezien de wisselende ervaringen is het gewoon verstandig iemand mee te nemen met veel verstand.

Wat ik daar heb gezien toen ik er was kon mij namelijk ook niet zo behagen maar blijkbaar zijn er ook goede verhalen. Toch voornamelijk met onderdelen en service als ik het zo bekijk maar desalniettemin zullen ze vast niet moedwillig slechte auto's verkopen!
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

P.ORNO wrote:... En het kenteken komt pas in het register als de auto op naam wordt gezet. ...


OK, dat wist ik niet, bedankt voor de opheldering! :wink:
donkeykong
Posts: 1466
Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm

Post by donkeykong »

Luc vergeet ook niet dat er nieuwe catback opzit van invidia he :)

Ronnie goed gezegd hoor, ik heb mijn volste vertrouwen in jullie bedrijf.

En tja de prijs je bent zo meer dan 3000 euro verder met bpm en die keuringskosten.
kamelenjager
Posts: 145
Joined: Mon Apr 28, 2008 1:50 pm

Post by kamelenjager »

Ik kom er ook regelmatig, altijd netjes, goede service, gezellig praatje.
Absoluut goede ervaring mee dus, en ken meer mensen die dat hebben (geen die dat niet hebben eigenlijk)
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

Vraag anders bijvoorbeeld 6 maandelijke (schriftelijke) garantie. Dan heb je iig wat zekerheid, Voor de rest moet je toch ook gewoon 'mazzel' hebben. Genoeg vrienden met een nwe auto en ook enkel ellende(nee geeneens Frans)
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

@ Dre....Maar ook zeker geen japanse auto!!
Deze blijven gewoon ( ondanks de geringe lengte van de gemiddelde jap ) met kop en schouders boven elk ander merk uitsteken.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Locked