Civic Type R Championship White op NL kenteken

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Locked
johnny1911

Civic Type R Championship White op NL kenteken

Post by johnny1911 »

Vandaag heb ik eindelijk de mogelijkheid gehad om de Civic Type R Special Edition (in het Championship White) kunnen bezichtigen! Bij wijze van uitzondering heb ik een bezoekje mogen brengen aan Honda NL en uiteraard heb ik daar wat foto’s genomen van deze bijzondere auto. Naar mijn weten in elk geval de eerste foto’s met een NL kenteken van deze Civic Type R.

Leuk detail is de originele Honda Insight uit 1999 op de achtergrond van foto 6.

Nu kan de race echt beginnen bij welke Lucky Man dit scheurijzer het eerst zal worden afgeleverd :D Who joins the game 8)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Yeah I like it, cant believe I said it!
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

dat ding is wel mooi hoor !

bedankt voor de mooie foto's, nu duurt het wachten nog langer :(
Jo&

Post by Jo& »

Benjdmin wrote:Yeah I like it, cant believe I said it!
:silly:
Dimer

Post by Dimer »

Ik vind 'm vet! :D
vampire

Post by vampire »

Gruwelijk :D
Keung

Post by Keung »

mr. X

Post by mr. X »

Zo he, ik stoor me aan die kerel!
Continu laat hij hem in de toeren begrenzen tikken, hij praat veel te snel en hij spreekt Integra en Accord type-R maar raar uit.

Verder klinkt de FN2 machtig mooi. Overigens ook een plaatje om naar te kijken.
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Zo he, ik stoor me aan die kerel!

Ja echt he!
mr. X wrote:Continu laat hij hem in de toeren begrenzen tikken, hij praat veel te snel en hij spreekt Integra en Accord type-R maar raar uit.

Verder klinkt de FN2 machtig mooi. Overigens ook een plaatje om naar te kijken.

Gozer kan niet rijden joh, klapt hem elke keer in de toerenbegrenzer...
Turbomotoren vergelijken met een pot smeuige pindakaas... :-?
Lijkt wel of hij die slechte tekst uit zn hoofd heeft geleerd...

Van 5 naar 4 ipv 6 een gevaar? Tsja moet je niet doen, maar ik vind de 6 de makkelijkste versnelling (naast de 1) om hem in te zetten...

Zit zeker niet dezelfde motor in als een S2K...!
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

'Eccerd type R'

:-?

Wat een enorm slechte presentatie. Zal vast zijn eerste keer zijn en ik hoop zijn laatste. Amateur.
vtec vince

Post by vtec vince »

Hij praat net zo slecht als dat ie rijd.

@jo& : hij bedoelde dat Honda de motor van de S2K erin had moeten leggen, dan had ie het wel 39.000 waard gevonden.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Jo&

Post by Jo& »

vtec vince wrote:Hij praat net zo slecht als dat ie rijd.

@jo& : hij bedoelde dat Honda de motor van de S2K erin had moeten leggen, dan had ie het wel 39.000 waard gevonden.

Oh ok dan had ik beter moeten luisteren. :lol:
Maar de S2K motor past niet eens... die is in de lengte richting geplaatst... Maar goed ok 240pk was niet mis geweest gezien de concurrentie. Maar dat wordt in een ander topic besproken :wink:

Ik had nog een ander filmpje aangeklikt, iets over auto week journaal, nou belabberd!! Ze vertellen daarin klein beetje en sluiten dan af met wat er in de nieuwe autoweek komt. Ja slimme marketing stunt maarja...
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Jo& wrote:
"vtec vince":3etqtt23 wrote:Hij praat net zo slecht als dat ie rijd.

Oh ok dan had ik beter moeten luisteren. :lol:
Maar de S2K motor past niet eens... die is in de lengte richting geplaatst... Maar goed ok 240pk was niet mis geweest gezien de concurrentie. Maar dat wordt in een ander topic besproken :wink:

Ik had nog een ander filmpje aangeklikt, iets over auto week journaal, nou belabberd!! Ze vertellen daarin klein beetje en sluiten dan af met wat er in de nieuwe autoweek komt. Ja slimme marketing stunt maarja...[/quote:3etqtt23]

hij zegt niet dat de S2K motor erin moet liggen. Hij bedoelt ermee dat de CW net als de S2K 240 pk had moeten hebben..

ontopic:
... toch wel een leuke wagen he.. :wink:

grappig, viel me op.
Autoweek rijdt precies met de auto die gespot is in dit topic (foto's eerste post).
zelfde nummerplaat.
Dat ding heeft er ook al bijna 2200 km opzitten :D
en hij heeft parkeersensoren :lol: zit bij de navi pakket in denk ik.
slydawg

Post by slydawg »

Valt me ook nu pas op dat het is opgenomen in Almere, ook nog een gebied waar er straatraces plaats vinden en de politie in de gaten houd.

En over de motor, hij suggereert dat de motor in de FN2 hetzelfde blok is als in de S2K maar dan met 240pk wat dus helemaal niet klopt want zijn 2 totaal verschillende blokken.
Get your facts straight man!
t0n

Post by t0n »

Wat kan ik me storen aan dat soort mensen zeg. Generaliseren zonder ook maar enig idee te hebben waar ze over praten.
Locked