John: S2K's daily and promo car FOR SALE !!!
John: S2K's daily and promo car FOR SALE !!!
Hallo,
ik ben John en heb inmiddels ook een VTEC virus te pakken gekregen, the S2K variant :lol:
Hier zijn de fotos van de gedane mods tot heden:
TEIN Mono Flex
Advan Model 5 17x9 45mm offset
Toyo R888 235/40/17 front
Toyo R888 255/40/17 rear
5Zigen Pro Racer Forged Racing Lug Nuts Bronze
ik ben John en heb inmiddels ook een VTEC virus te pakken gekregen, the S2K variant :lol:
Hier zijn de fotos van de gedane mods tot heden:
TEIN Mono Flex
Advan Model 5 17x9 45mm offset
Toyo R888 235/40/17 front
Toyo R888 255/40/17 rear
5Zigen Pro Racer Forged Racing Lug Nuts Bronze
Re: John stelt zich voor...
GTSPEC Front Strut Bar
GTSPEC Front Lower Tie Brace
GTSPEC Rear Lower Tie Brace
GTSPEC Mid Chassis Brace
GTSPEC Front Lower Tie Brace
GTSPEC Rear Lower Tie Brace
GTSPEC Mid Chassis Brace
Buddy Club Radiator Cap
GReddy Oil Filler Cap
Spoon Resevoir Cover
GReddy Oil Filler Cap
Spoon Resevoir Cover
-
jlas2k wrote:Zo nu mag ik link plaatsen na 3 posts :lol:
http://cid-0f7249f226fda7a0.skydrive.li ... toparts.NL
:mrgreen: zo kan het ook.!!
Welkom,..

Nice ride.. :thumbs:
Martin die een ITR had of heeft (uit mijdrecht meen ik) heeft mij een keer een foto gestuurd van dat ding in volle drift op de slipbaan zei dat de bandjes monsterlijke grip bleken te hebben. Tegen zijn verwachting in.
Zijn supermooie bandjes om te zien, ben benieuwd naar je ervaringen.
Nana korobi ya oki
Ooh right die foto! Die heeft toch ook op het forum gestaan? Dat is inderdaad nu je het zegt een hele tijd geleden dat ik die voorbij heb zien komen! Was overigens een stoere foto maar was dit Martin? Dacht dat het Robin was.
Ben ook zeer benieuwd naar de verschillen met de band waar ik het meest op heb gereden, de RE050(a) en de RE010 waar ik laatst mee het circuit op geweest ben.
Maargoed, John, welkom!
Ben ook zeer benieuwd naar de verschillen met de band waar ik het meest op heb gereden, de RE050(a) en de RE010 waar ik laatst mee het circuit op geweest ben.
Maargoed, John, welkom!
mr. X wrote:Sinds kort heb ik ook een setje A048's liggen. Wie weet ga ik die nog eens testen in de regen. Heb namelijk verhalen gehoord dat ze, zeker bij plasjes, gevaarlijk konden zijn. Vandaar mijn antwoord :wink:.
Ik vond ze in de regen bij plassen op de weg maar eng. Maar goed, misschien dat het gewicht van de auto er ook mee te maken heeft (crx van 1000kg)?
RedSun wrote:Martin die een ITR had of heeft (uit mijdrecht meen ik) heeft mij een keer een foto gestuurd van dat ding in volle drift op de slipbaan zei dat de bandjes monsterlijke grip bleken te hebben. Tegen zijn verwachting in.
foto is idd van martin (cothen), maar op dat moment zat mijn vrouw in de auto (brenda)
de banden waren versleten Yokohama OA-32 (kruisprofiel)
er zijn mensen hier op het forum die dagelijks op OA-48 rijden en zelf rijd ik op Toyo 888
zo als altijd moet je je rijgedrag aanpassen aan het weergedrag
Welkom hier John... :thumbs:
Viel wel mee met dat versleten zijn...
Ik heb die foto genomen en was diegene uit Mijdrecht... en heb daarna op A032´s nog een half jaar Daily Drive gereden... En nu dan op de A048´s...
ow.. en Martin heeft gelijk natuurlijk.... 8)
Het is gewoon je rijstijl aanpassen aan racebanden...
de banden waren versleten Yokohama OA-32 (kruisprofiel)
Viel wel mee met dat versleten zijn...
Ik heb die foto genomen en was diegene uit Mijdrecht... en heb daarna op A032´s nog een half jaar Daily Drive gereden... En nu dan op de A048´s...
ow.. en Martin heeft gelijk natuurlijk.... 8)
Het is gewoon je rijstijl aanpassen aan racebanden...