Rikky: modelbouw NSX-R Update 09-08 p.5 + poll
sigur wrote:Welkom rik, knap werk van die toda spruit :wink:
Dank, U.
Arno wrote:Hoeveel moet je ervoor hebben? :lol:
Ik vraag 30,- per uur (dat klinkt als.... :lol: ) , een polijst bedrijf betaal je 60,- per uur voor.
Voor vragen pb maar.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik ben niet degene die er vaak mee bezig is waardoor het moeilijk is er een prijs aan te hangen.
Kijk, je moet de afweging maken hoeveel werk iets is. Een uitlaat spruitstuk met al haar rondingen en moeilijk bereikbare stukjes zal meer werk kosten dan een recht stuk plaat maar als je er een uur of 5 mee bezig bent á 30 euro per uur is toch al 150 euro. Dan moet je spuitstuk al van een goed merk zijn wil dit het waard zijn.
Als ik het mag zeggen zou ik op de helft gaan zitten van wat je nu vraagt.
Kijk, je moet de afweging maken hoeveel werk iets is. Een uitlaat spruitstuk met al haar rondingen en moeilijk bereikbare stukjes zal meer werk kosten dan een recht stuk plaat maar als je er een uur of 5 mee bezig bent á 30 euro per uur is toch al 150 euro. Dan moet je spuitstuk al van een goed merk zijn wil dit het waard zijn.
mr. X wrote:Ik ben niet degene die er vaak mee bezig is waardoor het moeilijk is er een prijs aan te hangen.
Kijk ik kom nu echt letterlijk in een compleet andere wereld terecht ik zit in de Puch wereld/modelbouw wereld, en dan ben je vaak nog geen uur aan iets bezig en dan is je bedrag goed, maar inderdaad zoals jij het nu zegt dan ben je langer bezig en dan gaat je bedrag echt hoog zitten.
Dus ik denk dat ik maar eens moet gaan zakken met prijs :wink:
- vtec vince
iVTEC-fab wrote:welkom rik, erg knap werk.
Harley Davidson misschien iets voor u?
die poetsen en poetsen en poetsen en poetsen dat chroom net zo lang tot er geen chroom meer opzit..![]()
Dank U,
Nee ik ben geen Harley fan :wink: , maar heb wel voor een custom Harley bedrijf gepolijst, maar tijds druk enzovoort dat is erg lastig want ik werk gewoon 40 uur in de week heb 4 keer in de week therapie dus dat maakt het er niet gemakkelijker op.
Groetjes :wink:
IvoG wrote:[img]foto[/img]
Deze foto lijkt wel op een Beastie Boys album hoes! :lol:
Welkom hier! Ik heb overigens jouw topictitel aangepast, het heet hier Even voorstellen, niet Gouden Gids! :idea: :mrgreen:
Haha :razz: klopt opzich wel (eerst even gegoogled 8) ) Oke is prima :wink: waar moet ik het dan bij zetten :roll: ?
- Knite Force
welkom! Nog een scooter tunert
Hier ook een 'ouwe scooter rot'
Ook ik heb meegedaan met de scootersprints. Speelmansplaten als hoogtepunt :lol: Toen reed ik met m'n streetmagic de MHR Runner van XSH eruit!
Wellicht heb je mijn Streetmagic ook wel eens gezien. Ik was de eerste in Nederland met een Minarelli LC DD blok op een Streetmagic en een vriend van mij daarna de eerste met een Piaggioblok op een Streetmagic.
Ik had een compleet MHR blok, door IS Tuning aangepakt met IS/JS Tuning uitlaat.
Streetmagic van Dempster met NOS kitje :twisted:

Hier ook een 'ouwe scooter rot'

Wellicht heb je mijn Streetmagic ook wel eens gezien. Ik was de eerste in Nederland met een Minarelli LC DD blok op een Streetmagic en een vriend van mij daarna de eerste met een Piaggioblok op een Streetmagic.
Ik had een compleet MHR blok, door IS Tuning aangepakt met IS/JS Tuning uitlaat.

Streetmagic van Dempster met NOS kitje :twisted: