Vraag me nou nog altijd af wat die zwarte uitsparingen zijn bij de deur ops: Soort van handgreep? Verders erg slicke bak, mss een mugen body-kit in de toekomst? :wink:
ga denk ik voor stock, want misschien kan ik goedkoop een "unblemished" setje kopen. we wachten af
die rubber op de deur zijn stootrubbers, ter bescherming, in malaysia rijdt iedereen er bijna mee dus ik dacht is toch wel handig...ieder geval weer iets minder kans op portierschade.
qua body helaas niets veranderen, ik focus me meer op chasis en wegligging, nog een keer een andere intake, zag trouwens een hele leuke van passwordjdm, wat wel vaag was dat er word geclaimd op een stock dc5 18 pk increase, lijkt me stug.
engine damper is top, ik vind het een aanrader....je hebt wel wat meer cabine geluid, maar dat hangt af van hoe stijf je hem instelt. Ik heb hem er zelf in gezet en heb hem zo gelaten zoals hij was.
Ik heb hem gekocht van een andere dc5 member.
Vooral je als je in vtec gaat merk je dat de motor vloeiender loopt met doorschakelen, en het harde remmen natuurlijk.
moet wel zeggen dat ik ook op dat moment front strut heb geinstalleerd, dus de voorkant is veel stabieler.
Ik heb een leuk setje velgen gekocht. Het zijn rota's REV 17 inch et 45 7,5 breed. Ze zijn licht 7,4 kg..........ik hoop ook dat ze heel blijven na wat nare foto's te hebben gezien op internet....maar ik denk dat het wel zal meevallen, in ieder geval is niet iedereen er dol op
in ieder geval zijn ze wit gespoten en aangezien ik eerst op zoek was naar oem velgen had ik al een setje lugnuts van rays gekocht. deze passen dus niet op oem