Sinister wrote:Als je een hardcore honda wilt hebben dan koop je maar een S2000 ofzo. Het is dankzij die besparingen dat ze nog goed door de crisis komen, maar daar schijn jij je geen ruk van aan te trekken? Natuurlijk het is beter om commentaar te geven he, of een bedrijf nu failliet gaat of ni dat is ni belangrijk natuurlijk :roll:. En betere modellen staan reeds in wacht om binnen paar jaar uit te komen. Anders moet jij bij honda gaan werken en van je tak gaan maken of nog beter wat geld voorschieten aan hun :wink:
HONDA wrote:Ik vind het grappig dat vrijwel alle FN2 rijders voor deze wagen geen andere R hebben gehad. Dat zegt voldoende...
Mijn vorige wagen was een ITR... 8) Toen ik mijn FN2 kocht wist ik heel goed wat voor wagen dat het was, en ja hij is minder hardcore als een ITR. Maar zelfs al had er VTI achterop gestaan, dan had ik hem nog gekocht. Maar na twee jaar rondrijden met de FN2 ben ik wel weer toe aan iets extremers, dus volgend jaar gaat hij de verkoop in. Mijn volgende wagen zal echter geen Honda worden... :wink:
Tuurlijk hoeft geen geheim te zijn. Op het moment gaat mijn voorkeur uit naar een Skyline R34 GT-R, maar ik heb nog wel verschillende wagens die ik als optie houd...
Jo& wrote:Tsja dankzj de hybrides gaat het nu zo goed met Honda.
Dat komt omdat de Jappaners uitermate goed zijn in toekomstvisie.
Kijk maar naar Toyota. Iedereen lachte ze uit ten tijde van de Prius 1 maar nu probeert elke autofabrikant Hybrides te ontwikkelingen.
het zijn niet alleen de Japanners die ver vooruit denken..
De duitsers lopen voorop op de ontwikkelingen in Waterstof motoren. en ik denk dat dat echt de toekomst wordt.
hybride is een tijdelijk springplank naar vol electrisch, maar het opwekken van die elektriciteit blijft milieu vervuilend. waterstof gaat echt de toekomst worden, geen enkele milieu vervuiling.
Als je weleens Discovery Science kijkt en toevallig de aflevering "ecopolis" hebt gezien dan wordt duidelijk dat auto's op waterstof zwaar achterhaald zijn. Reeds in de jaren tachtig had GM er eentje en die bleek onrendabel.
De kosten om waterstof te produceren wegen bij lange na niet op tegen de baten die het opleverd. De toekomst zit hem in elektrische auto's in combinatie met het schoon opwekken van energie.
het zijn niet alleen de Japanners die ver vooruit denken..
De duitsers lopen voorop op de ontwikkelingen in Waterstof motoren. en ik denk dat dat echt de toekomst wordt.
hybride is een tijdelijk springplank naar vol electrisch, maar het opwekken van die elektriciteit blijft milieu vervuilend. waterstof gaat echt de toekomst worden, geen enkele milieu vervuiling.
Honda heeft ook een waterstof auto hoor.
Kweet zo niet hoe die heet, iets met fcx ofzo.