Kleurcode antraciet kleurige velgen
Kleurcode antraciet kleurige velgen
Laatst heb ik een setje antraciet kleurige DC2 velgen gekocht maar zijn niet de aller mooiste meer. Wil ze graag een nieuw laagje geven die zo dicht mogelijk bij de originele kleur komt.
Met de NH-0 is er een soortgelijk RAL nummer gevonden. Iemand hier misschien ervaring met deze kleur? De center caps zijn namelijk nog heel mooi dus die worden niet opnieuw gelakt en het liefste wil ik natuurlijk geen kleurverschil hebben tussen de twee.
Bedankt voor het meedenken.
Met de NH-0 is er een soortgelijk RAL nummer gevonden. Iemand hier misschien ervaring met deze kleur? De center caps zijn namelijk nog heel mooi dus die worden niet opnieuw gelakt en het liefste wil ik natuurlijk geen kleurverschil hebben tussen de twee.
Bedankt voor het meedenken.
- vtec vince
Ral 7016
Antraciet grijs
(RGB: #262e38)
http://www.archedea.be/data/ral-kleuren/2/
Edit:
Al op meerdere pagina's terug gevonden dat dit antraciet moet zijn.
Antraciet grijs
(RGB: #262e38)
http://www.archedea.be/data/ral-kleuren/2/
Edit:
Al op meerdere pagina's terug gevonden dat dit antraciet moet zijn.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
metallic is dat glitter, dat komt als jij een metallic aan jou lak toevoegd dat er ook een transparant bij komt zodat de metallic niet aan elkaar kleeft, waardoor de kleur anders word.
Wil jij dit later powder coaten of zelf spuiten want ik ken wel een goed addres voor spuitbussen.
Is het niet gunmetal ?
Wil jij dit later powder coaten of zelf spuiten want ik ken wel een goed addres voor spuitbussen.
Is het niet gunmetal ?
-
mr. X wrote:Alleen as de kleur heel goed te benaderen is wil ik ze wel opnieuw laten lakken. Anders ik koop gewoon nieuwe :wink:.
Gunmetal is volgens mij inderdaad de correcte benaming.
Wil jij dat zelf doen of laat je het doen en door wat voor een bedrijf?
en spuitbussen zijn wel te regelen maar goedkoop is anders 66,75 voor 800 ml (gunmetal)
en dan heb je een metallic lak.
mr. X wrote:Laten doen.
Geloof me, spuiten (met een spuitbus) heb ik vaak genoeg gedaan en dat kan ik ook heel mooi en netjes maar dit heb ik liever even professioneel gedaan.
Wat het kost maakt me ook al niet zoveel uit als het maar geen belachelijke bedragen zijn en het perfect gebeurd.
kun je denk ik het beste laten poedercoaten... kan wat hebben

En dan kun je toch denk ik het beste naar een velgen dokter gaan of een coating bedrijf, die kunnen jou ook makkelijk verder helpen met de kleuren.
als jij deze kleur goed vind zie link http://www.xkedata.com/gallery/zoom/?id=16307
Kleurcode:
Fabrikant:____________Code:
PPG:________________32222
Ditzler:______________32222
Glasurit:_____________JAG-7402A
RM:_________________7402
Hopenlijk kun je hier wat mee.
Kleurcode:
Fabrikant:____________Code:
PPG:________________32222
Ditzler:______________32222
Glasurit:_____________JAG-7402A
RM:_________________7402
Hopenlijk kun je hier wat mee.