Kentekenplaathouders
VTECRob wrote:Ik wel... en ik denk dat leden best bereid zijn om wat meer te betalen wanneer de sticker gekozen kan worden per auto...
Maar ik zou het dan als clubartikel gaan verkopen...
Ok, kan. Maar dan is het geen clubafhankelijk artikel, dan kan iedereen het op zn auto plakken.
Een I love my Type-R sticker zie ik ook wel zitten :wink:
ITR DC2 wrote:
Crisis helaas, niets aan te doen.
Dat klopt haha. Ik zal me er volgende week wel eens over buigen, ben niet voor niets ontwerper geworden :P
Mss is het slim om eerst een paar varianten te verzinnen en dan onder ons deze te bespreken.
Ben persoonlijk wel voorstander van stickers zonder achtergrond, dus idd losse letters oid, of evt. logo/ontwerp
Voor mij geen witte of doorzichtige achtergrond.
Lijkt me een heel goed idee als je wat verschillende ontwerpen maakt!
Ik heb op mn pc ook nog wat logo meuk staan.
Wendy, heb je MSN? Zo ja, wil je me toevoegen? [email="angel_flight@hotmail.com"]angel_flight@hotmail.com[/email] is mn MSN adres, check die mail eigenlijk bijna nooit. Tussen angel en flight is een underscore _
ITR DC2 wrote:Het is misschien ook een idee om 1 sticker te ontwerpen voor de club
en vervolgens per type auto een deel verkoop te organiseren.
Zo hebben we dubbelop.
Misschien zelfs een combi-sticker, dat leden zelf de mogelijkheid hebben om de clubsticker uit te breiden met bv. een sticker van hun model
Ja natuurlijk, goed idee! Je kunt het auto model er zelf netjes naast cq. omheen plakken, is toch zonder achtergrond.
Dus losse omlijning van een EP3, DC2, DC5, ATR, FN2, FD2...
Daar dan de tekst www.Type-R.nl in. Oid!
Als we dan voor leden de onderkant van de auto onlijning, tussen de wielen in Clublid zetten, is het toch nog anders.
Test van simpele versies:
Nog niets bijzonders, enkel suggestie.
Let wel, het grijs van de tekst kan wit zijn...
Persoonlijk denk ik als je tijdelijk een sticker wil maken, de rode R op een kentekenplaat wel gepast is. Elders op de auto vind ik persoonlijk van niet.
Overige auto bevat immers genoeg R.
Nog niets bijzonders, enkel suggestie.
Let wel, het grijs van de tekst kan wit zijn...
Persoonlijk denk ik als je tijdelijk een sticker wil maken, de rode R op een kentekenplaat wel gepast is. Elders op de auto vind ik persoonlijk van niet.
Overige auto bevat immers genoeg R.
Een logo oid als eerder besproken ligt toch wat moeilijker,
zal daar nog wel eens over nadenken.
Het idee van de verschillende auto's lijkt me eig ook niet van toepassing.
Denk dat het beter is algemeen te blijven.
The simplicity van anderen:
http://s222.photobucket.com/albums/dd207/delbmx/itrdc2/200logo.jpg
zal daar nog wel eens over nadenken.
Het idee van de verschillende auto's lijkt me eig ook niet van toepassing.
Denk dat het beter is algemeen te blijven.
The simplicity van anderen:
http://s222.photobucket.com/albums/dd207/delbmx/itrdc2/200logo.jpg
Nog een streepje ertussen... www.type-r.nl
Verder vind ik het wel wat..
Misschien dat je er twee moet maken.. eentje met de nieuwe R en eentje met de oude..
VTECRob wrote:
Misschien dat je er twee moet maken.. eentje met de nieuwe R en eentje met de oude..
Zal ik doen ja...
VTECRob wrote:
NEEE! :shock:
Streepje doen wij alleen hier op het forum en op onze website, maar dat heeft alleen maar te maken met het niet kunnen gebruiken van een spatie om de R los te maken van de Type.
Als logo moet het echt zonder de streep hoor, kijk maar naar het logo op elke Type R.
Edit: ik heb toch iets te snel gelezen, dit gaat inderdaad over www.type-r.nl
Dan moet er wel een streepje tussen, voor de rest niet! :agree: