Kras Klootzakjes....

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

inderdaad leuk om zo iemand anders hem/haar verhalen te horen. zowel mn ex civic als in middels mn ex atr stond trouw in elke parkeervak achteruit, vaak kom je terug en loop je een rondje om je auto met bijna tranen in je ogen met wat je zoal tegen komt.

is het afgunst of zijn er daadwerkelijk zoveel mensen die niet de moeite nemen om op te letten.

ik moet toe geven dat ik mensen die in 2 parkeervakken parkeerde niet mijn beste maatjes waren. daar kon ik behoorlijk aan irriteren, ik maar zoeken naar een plekje maar grrrrr nee weer niet. toch moet ik nu bekennen dat na dit allemaal gelezen te hebben dat ik het denk ik ook maar toepas whahahaha schandalig genoeg had ik er nog nooit zo over nagedacht.

ik leg me vriendin uit waarom ze nu met het kontje naar achtere moet parkeren maar helaas probeerd ze het niet te begrijpen. het is zo veel makkelijker om het achteruit te doen maar goed er zijn zo nu en dan mensen redelijk eigenwijs.

via hier ben ik ook wat wijzer over het waarborgfonds en dat is mooi mee genomen. voormij was het onbekend hoe dat te werk ging
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Jo& wrote:
"ITR DC2":goiksa9g wrote:Dat is op zich wel heel slim. Gelukkig zijn er meer mensen die zo denken.
Voor mij wat minder, want het gebeurd me regelmatig dat ik niet meer in de auto kom hierdoor. :razz:

Maar ik klim liever een eindje dan dat ik een deuk erbij heb. :wink:

Whaha!
Doen echt zoveel mensen dat?[/quote:goiksa9g]

Afgelopen jaar een keer of 4.

Maar moet zeggen dat ik zelf meestal kijk naast wie ik parkeer.
Bij veel auto's heb je wel een vermoeden wat voor iemand naast je
staat. Maar uiteindelijk maakt het niets uit, want auto's die parkeren
komen en gaan en dat heb je niet in de hand.

Voor mij later ook een mooie garage :D
mr. X

Post by mr. X »

Het kijken naar beschadigingen op de deur rand van de auto die naast je staat helpt ook wel eens met oordelen over de bestuurder. Soms zie je auto's waar de rand helemaal kapot is van tegen de muur gooien. Dan rij ik liever weer weg...
Jo&

Post by Jo& »

Daarom heb ik een ubercoole vw polo uit 1996 overgenomen van mijn oude tante :D yeah AH, Super de Boer, Plus en Emte, here I come!
mr. X

Post by mr. X »

Pas maar op dat jij er niet zo'n figuur wordt die de deur tegen andere auto's aan gooit :wink:, het rijden van een auto waar je niets om geeft zorgt ervoor dat je toch wel klakkeloos kunt worden!
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Pas maar op dat jij er niet zo'n figuur wordt die de deur tegen andere auto's aan gooit :wink:, het rijden van een auto waar je niets om geeft zorgt ervoor dat je toch wel klakkeloos kunt worden!

OP ZEKER NIET BIJ MIJ!
Locked