!!!test Mugen FN2!!!

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
HONDA

Post by HONDA »

Okee, op het moment heb ik drie Honda wagens, een Honda motor en een boot met een Honda 50pk motor. Zelfs het aggregaat is van Honda. Ik heb nog nooit een ander merk gehad dan Honda (8 wagens). Redelijk Honda-fiel dus en toch is het geen moment in me opgekomen om een FN2 te kopen.

Ik gun ieder de wagen die hij/zij begeert maar aan mij is de FN2 niet besteed, zo beter?

:thumbs:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo&

Post by Jo& »

HONDA wrote:Okee, op het moment heb ik drie Honda wagens, een Honda motor en een boot met een Honda 50pk motor. Zelfs het aggregaat is van Honda. Ik heb nog nooit een ander merk gehad dan Honda (8 wagens). Redelijk Honda-fiel dus en toch is het geen moment in me opgekomen om een FN2 te kopen.

Ik gun ieder de wagen die hij/zij begeert maar aan mij is de FN2 niet besteed, zo beter?

:thumbs:

Top 8)
Mathy M

Post by Mathy M »

HONDA wrote:Gelukkig niet... er zijn grenzen aan mijn Honda gevoel.

Na ja, ik ga hier geen energie meer in steken.

Ik sluit me aan bij het onderstaande.

velen berichten hier die ik lees zitten echt bom vol met reacties gebaseerd op persoonlijke meningen ipv op de feiten, en dat is jammer.

er zitten hier veel mensen die ep3's of dc2's (etc) rijden en bij sommige krijg ik echt het gevoel dat ze vrijwel iedere auto af zullen kraken behalve die 'goddelijke' auto die ze zelf hebben.

als je toch Type-R fan bent, ben je fan van de techniek maar vooral het imago van de Type-R, niet specifiek één model.. ? (Gewetensvraag) Daar is een Club toch voor dacht ik, ik zie geen 'EP3 Club' bovenaan staan (bij wijze van).

Realiseer je eigen dat er al een aantal FN2 rijders zijn hier en er zullen er nog meer komen. Denk daar is bij na (tbv de Club) voordat je schreeuwt dat de FN2 troep is en nooit geen R had mogen heten, bla bla bla.
Die paar FN2 rijders die hier zitten spreken tot op heden vol lof over die auto. De meeste mensen die de auto volledig afkraken hebben er volgens mij nog nooit in gereden.
mr. X

Post by mr. X »

Ik vind het niet slim je aan te sluiten bij een quote die, volgens mij, redelijk weerlegt wordt één pagina terug.

Kort samen gevat:
Wij mogen niets zeggen over de FN2 omdat we er zelf niet in gereden hebben maar jullie mogen ons wel uitmaken voor vanalles en zeggen dat we niet weten waar we over praten terwijl jullie zelf nooit in andere R modellen hebben gereden.

Blijf het een vreemde zaak vinden.

slydawg wrote:.... Aan het eind van de dag blijft de fn2 een echte R, waarom? Omdat Honda dat zegt ....

Dat is inderdaad helemaal waar. Dus heren FN2 rijders, zijn we hier tevreden mee? Jullie wagen is een echte R 8) stoer he, kun je nu lekker slapen?
RedSun

Post by RedSun »

Ieder heeft zijn eigen definitie van een "echte" R.

De mensen die ervaring hebben met oudere modellen uit de R serie vinden de oudere modellen meer R. Ik persoonlijk ook. Maar de mensen die nog nooit een R gehad hebben en nu een FN2 hebben vidnen dit weer een echte R. Prima niks mis mee. Voor mij heeft een R een B-series motor (op de NSX-na) maar dat is mijn mening.
Ik vind de EE9 eigenlijk ook R waardig, zeker voor zijn tijd.
Nana korobi ya oki
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Wij mogen niets zeggen over de FN2 omdat we er zelf niet in gereden hebben maar jullie mogen ons wel uitmaken voor vanalles en zeggen dat we niet weten waar we over praten terwijl jullie zelf nooit in andere R modellen hebben gereden.

Dit is niet gezegt. En iedereen mag zijn of haar mening geven.

slydawg wrote:.... Aan het eind van de dag blijft de fn2 een echte R, waarom? Omdat Honda dat zegt ....

mr. X wrote:Dat is inderdaad helemaal waar. Dus heren FN2 rijders, zijn we hier tevreden mee? Jullie wagen is een echte R 8) stoer he, kun je nu lekker slapen?

Kan het niet ietsjes vriendelijker... Je scheert nu alle FN2 mannen over een kam.

Verder vind ik onderstaande de lading dekken:

Jo& wrote:
"iVTEC-fab":3pcxops7 wrote:de nieuwe CTR kon iets meer zijn, maar het is zeker geen troep.

Ben ik met je eens!

1. Beter kan altijd wel
2. Zoals altijd met vernieuwing zijn er wel mensen die moeite hebben dit te accepteren en houden graag vast aan het bekende.

Plus de meeste mensen hier rijden geen FN2.
Ieder heeft zijn eigen reden hiervoor.
Maar het zou misschien eens mogelijk kunnen zijn dat sommige niet vriendelijk zijn over de FN2 omdat ze een reden hebben hiervoor waar ze niet blij mee zijn en liever wel een FN2 kochten.
Ik zeg niet dat iedereen meteen zo is, ik zeg alleen dat het misschien wel zou kunnen dat er iemand is die zo denkt.[/quote:3pcxops7]
[/b]
RedSun

Post by RedSun »

Well said! Beetje vriendelijker tegen de mede Honda fanaten zou zeker mogen.
Nana korobi ya oki
HONDA

Post by HONDA »

Omdat ze toevallig in hetzelfde merk rijden? Als ik om die reden mijn mening al niet mag geven.

Ik mag toch hopen dat de nieuwe leden niet zo soft zijn als hun FN2...

*geintje, niet huilen... :wink: *
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Mathy M

Post by Mathy M »

Ach, mij maakt dat niet zoveel uit. Ik kan wel tegen wat kritiek in welke vorm dan ook. Ik ben hard aan het werk, vandaar mijn opmerking dat ik er geen energie in gaat steken.

Vanavond heb ik ook geen tijd om te reageren wat dan zit ik in de kroeg in een gezellig tentje aan de Prinsengracht. Mocht je willen discussiëren dan kom je daar maar heen. Drinken we gelijk een biertje.
HONDA

Post by HONDA »

Das @'dam toch? Nee bedankt... maar dat is een hele andere discussie. :D
Jo&

Post by Jo& »

HONDA wrote:Omdat ze toevallig in hetzelfde merk rijden? Als ik om die reden mijn mening al niet mag geven.

Ja wel, gaat om de manier waarop!

Maar goed... Ben ook aan het werken!
RedSun

Post by RedSun »

HONDA wrote:Omdat ze toevallig in hetzelfde merk rijden? Als ik om die reden mijn mening al niet mag geven.

Niemand suggereert dat je je mening niet mag geven maar het is de toon die de muziek maakt. Zeker als je niet face to face praat.

Vriendelijk mening geven dus.

enneh: A'dam is heel gezellig hoor, jij noemt net soft maareh.. durf je Amsterdam niet in dan? Ik als geboren amsterdammer zit regelmatig in de Kuip hoor. Geen problemen mee :D
Nana korobi ya oki
IvoG

Post by IvoG »

1. Geen A'dam vs. R'dam praat hier (Utreg Rules!)
2. De ATR is de beste Type-R (wie anders zegt wordt verbannen)
3. Ik ben de beste rijder van dit clubje (by far)
IvoG

Post by IvoG »

Zei ik dat nou hardop!?! :o ops:

:lol:

Mijn ATR is vol van goede ontwerpkeuzes maar ook vol fouten en issues. Het kan op vele gebieden nog beter zijn dan het thans is, maar is niet de beste auto in de wereld.

Maar weet je wat? Zij is van mij, en ik hou van haar, met al mijn hart, wat voor fouten en problemen zij ook heeft. En dus kan het mij niet schelen wat iemand anders ervan vindt of denkt, en of er 1000 andere, betere wagens bestaan.

ATR forever! 8)
Jo&

Post by Jo& »

IvoG wrote:Maar weet je wat? Zij is van mij, en ik hou van haar, met al mijn hart, wat voor fouten en problemen zij ook heeft. En dus kan het mij niet schelen wat iemand anders ervan vindt of denkt, en of er 1000 andere, betere wagens bestaan.

ATR forever! 8)

Amen haha!
Voodoo

Post by Voodoo »

Bravo Ivo :thumbs:
Sinister

Post by Sinister »

Wat ik niet snap is dat EP3 rijders hier zo liggen te zagen ja,
FN2 heeft mogen inboeten qua gewicht ja en is meer een luxe auto.
Maar de EP3 heeft dit indertijd ook gedaan, vind die motor alles behalve karaktervol omdat de vtec inslag gewoon een trieste ramp is. Zoals RedSun al daarstraks zei is een echte type-R een model met een B blok in. Hoe ge het draait of keert, de trend is al bezig sinds de EP3 dus EP3 rijders minder zagen op FN2 rijders :wink:

Eigenlijk is dit gewoon een rotzooi discussie, waarom? Omdat het gewoon de vraag is wat je wilt, wil je luxe koop je een FN2, wil je racen dan koop je een Teg of wil je het een beetje alletwee koop dan een EP3. En welke nu de beste is of slechtste dat is helemaal niet ter orde, kwestie van preferenties gewoon punt uit!
RedSun

Post by RedSun »

Dit is de eerste zinvolle opmerking die ik ooit van je gezien heb Sinister hahahahaha

Voor mij is een R de rauwe VTEC dus idd, de B-series
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Sinister wrote:Eigenlijk is dit gewoon een rotzooi discussie, waarom? Omdat het gewoon de vraag is wat je wilt, wil je luxe koop je een FN2, wil je racen dan koop je een Teg of wil je het een beetje alletwee koop dan een EP3. En welke nu de beste is of slechtste dat is helemaal niet ter orde, kwestie van preferenties gewoon punt uit!

Iemand slaat de spijker weer op zn kop maar snapt het toch blijkbaar niet.
Juist wat je zegt, de FN2 is meer gericht op luxe dan zijn voorganger.
Wat doe je als je het geld hebt voor een nieuwe Honda (FN2), geen tweedehands auto wil kopen, maar toch een hardcore auto wil hebben? Je zegt simpel dat je een DC2 moet kopen maar er zijn genoeg mensen die daar vanaf zien simpelweg omdat het een auto is van 10 jaar oud.
Honda is niet meer wat het geweest is, dat zullen er meedere met mij eens zijn. Ze zijn ook niet voor niets uit de F1 gestapt. Honda biedt nu niet meer wat ze vroeger te bieden hadden.
Sinister

Post by Sinister »

Als je een hardcore honda wilt hebben dan koop je maar een S2000 ofzo. Het is dankzij die besparingen dat ze nog goed door de crisis komen, maar daar schijn jij je geen ruk van aan te trekken?
Natuurlijk het is beter om commentaar te geven he, of een bedrijf nu failliet gaat of ni dat is ni belangrijk natuurlijk :roll:. En betere modellen staan reeds in wacht om binnen paar jaar uit te komen. Anders moet jij bij honda gaan werken en van je tak gaan maken of nog beter wat geld voorschieten aan hun :wink:
Locked