Beast19rp (3 filmpjes spa pg10)
zoals de meeste mensen onder jullie het al weten ben ik sinds 5 augustus 2009 de fiere eigenaar van een FN2 ook wel beter bekend als een civic type R
ik heb de lightweight gekozen omwille van zijn prijs maar ook omdat ik daardoor niet vastzit aan de originele radio.
. ook ga ik woensdag achter men nieuwe velgen en men verlagingskit van -30 van Eibach. van die verlagingskit zijn er maar 35 kits te vinden. de gewone kits zijn maar van -20.
hij rijd super super soepel en zalig. ben echt blij met men keuze. het was het wachten waard
Greetz
ik heb de lightweight gekozen omwille van zijn prijs maar ook omdat ik daardoor niet vastzit aan de originele radio.

. ook ga ik woensdag achter men nieuwe velgen en men verlagingskit van -30 van Eibach. van die verlagingskit zijn er maar 35 kits te vinden. de gewone kits zijn maar van -20.
hij rijd super super soepel en zalig. ben echt blij met men keuze. het was het wachten waard
Greetz
Je staat heeel dicht tegen de stoep rand geparkeerd, voorzichtig met je velgen!
Tip: Draai je spiegel aan de stoep kant een stukje omlaag als je inparkeert. Ik zou hem wel meteen weer terug draaien als je geparkeerd bent, want als je weer wegrijdt kom je er miss pas na een paar minuten achter wanneer je in die spiegel kijkt en verwacht iets te zien maar je ziet niets en denkt dat er dan ook niets is ofzo. (sjow langere zin kan haast niet
)
Tip: Draai je spiegel aan de stoep kant een stukje omlaag als je inparkeert. Ik zou hem wel meteen weer terug draaien als je geparkeerd bent, want als je weer wegrijdt kom je er miss pas na een paar minuten achter wanneer je in die spiegel kijkt en verwacht iets te zien maar je ziet niets en denkt dat er dan ook niets is ofzo. (sjow langere zin kan haast niet

Jo& wrote:Je staat heeel dicht tegen de stoep rand geparkeerd, voorzichtig met je velgen!
Tip: Draai je spiegel aan de stoep kant een stukje omlaag als je inparkeert. Ik zou hem wel meteen weer terug draaien als je geparkeerd bent, want als je weer wegrijdt kom je er miss pas na een paar minuten achter wanneer je in die spiegel kijkt en verwacht iets te zien maar je ziet niets en denkt dat er dan ook niets is ofzo. (sjow langere zin kan haast niet)
geen paniek. zo doe ik het ook. anders zou ik er mij nooit zo dicht bij parkeren.
mijn vorige zat ook redelijk laag en heb nooit geen last gehad met de drempels. moet er maar dagelijks 3 nemen om te gaan werken waarvan ik er 1 al kan ontwijken met een heel klein omweg van 500m. maar dat is dus niet nodig.
heb een pictune gemaakt van hoe hij zou komen verlaagd en met velgen
greetz
heb een pictune gemaakt van hoe hij zou komen verlaagd en met velgen

greetz
Gefeliciteerd Edwin met je nieuwe FN2 lightweight. Bij mijn weten is dit de 2de hier op het forum.
Bij 30 mm verlaging zou ik bij een flinke stuuruitslag voorzichtig zijn dat de banden de spatschermverbreders niet raken. Die zitten niet erg goed vast, de clips breken zo af, met allerlei rammeltjes als gevolg.
Bij 30 mm verlaging zou ik bij een flinke stuuruitslag voorzichtig zijn dat de banden de spatschermverbreders niet raken. Die zitten niet erg goed vast, de clips breken zo af, met allerlei rammeltjes als gevolg.
- vtec vince
- ChristopheR
vandaag de wagen deftig ingereden en 3 fotoshoots gemaakt
de eerste was aan de steengroeve in Herbeumont.
de 2de aan de watermolen met als achtergrond de semois in Herbeumont
de 3de op het hoogste punt in Herbeumont.
derna ben ik rechtstreeks naar Nederland gereden naar Skat voor men velgen. morgen eens zien om ze te laten plaatsen en zodra ze er op zijn volgen de pics
Greetz
de eerste was aan de steengroeve in Herbeumont.

de 2de aan de watermolen met als achtergrond de semois in Herbeumont

de 3de op het hoogste punt in Herbeumont.

derna ben ik rechtstreeks naar Nederland gereden naar Skat voor men velgen. morgen eens zien om ze te laten plaatsen en zodra ze er op zijn volgen de pics
Greetz