FF het stof hier ook nog eens afblazen, want dat is blijkbaar weer al een hele tijd geleden

ops:
Er zijn dus een aantal updates gekomen ondertussen
Wat is er allemaal aan mijn civic gedaan:
Exterior:
- Datum1 Tow Hook
- Genuine TypeR Spoiler
- Window Tints
- 6000K HIDS
- Rear wiper removed (OEM Honda plug)
- Aero wipers
- Shocker smiley, no fat chicks decals,
Interior:
- Civic mats
- Genuine Mugen Pedals
- OEM Civic Doorsills
- Rising Sun Bootmat
- JBL 1600watt Sub with JBL Monoblock amplifier (ondertussen er al weer uit gehaald

)
- Footwell lights (red)
- Mugen Shift Plate
Chassis:
- JDM Anti Roll Bar (22mm thick)
- Rear lower tie bar Stainless steel
- Front Strut Brace Wide Bar by E-tech
- Bridgestone Potenza RE050A
- Ferodo DS2500 Brake pads
Engine:
- Genuine Mugen Twinloop Exhaust
- DC-Sports Race header 4-2-1 (no cat)
- Genuine Mugen Sock
- Custom inlet manifold (modified D16y8) Big thanks to APE!
- Blox intake with velocity stack with APE garage intake piping
En dan nu pics, sommige zijn al van toen het nog goed weer was, sommige zijn nieuw
En vrijdag eindelijk mijn inlaatcollector laten lassen

Big thanks to APE garage! Kel kan echt lassen :shock:
Ook Steve (Remould) is een heel grote hulp geweest
fotokes:
Original intake:
Kel working his magic
Resultaat 8)
Uitlaat is terug standaard voorlopig omdat ik pas naar de keuring ben geweest, maar daar komt dit weekend terug verandering in
De civic trekt nu beter door in middentoeren en zelfs zonder afstelling en stock uitlaat en header voel ik een redelijk groot verschil
Afstelling komt er zo snel mogelijk aan :twisted:
Velgen zijn liggen ook klaar, enkel nog wachten op banden. Hier komen nog geen foto's van online maar normaal staat alles zoals het moet tegen de RSP meet 8)
Grtz
Michiel