Heb het idee dat ik met 215 of zelfs 225 en de stugge wang W wat meer plak zal hebben op het asfalt. Moet nog blijken uiteraard maar goed we gaan het zien.
Voor de looks heb ik die fn2 velgen er al onder :lol:
Heb het idee dat ik met 215 of zelfs 225 en de stugge wang xl wat meer plak zal hebben op het asfalt. Moet nog blijken uiteraard maar goed we gaan het zien.
Voor de looks heb ik die fn2 velgen er al onder :lol:
Mya heb er zelf geen ervaring mee dus weet niet wat het verschil doet, en denk dat er maar weinig hierover goede feedback kunnen geven behalve speculeren.
Ach ja we zien het wel.
En voor wat betreft weerstand, rechtuit is de ctr standaard toch niet echt snel maar gaat het mij vooral om de fun in de bochten.
volgens mij komt het er een beetje opneer dat breder meer weerstand geeft op het rechte stuk maar ook meer grip in de bochten en bij accelareren vanuit stilstand (minder slip)..
het nadeel van breder weer is wanneer het nat wordt, vergroot de kans op aquaplanning, dan is smaller weer beter..
Uiteindelijk toch weer voor de re050a 88w xl gegaan. Is dat apparaat tenslotte voor gebouwd. Vooral om de wang hoogtes eigenlijk maar gekozen bij 205 te blijven op de 17".
Bij 225 trouwens heb je geen aquaplanning meer of minder dan bij 205 is mijn ervaring. Wel hebben die 225 sidewalls meer deformatie wat je erg goed voelt en minder vertrouwen geeft.
Verhaal op http://www.carbibles.com/tire_bible_pg2.html illustreert het leuk.