Dan moet dit 'm zijn:
Ik kwam deze reactie tegen in de Gespot topic.
bertjehonda wrote:gister bij tcc weer genoeg R's gespot was weer erg leuk daar. haha gele ek9 type r een witte itr met carbon cap die staat nu tekoop daar volgens mij is die van een bekende van hier / was en nog een witte itr die binnen stond. daar zeg ik verder niks over dat komt in nu en 2 weken wel goed hier op t forum denk ik. wel erg mooi :thumbs:
Busted! :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:Dan moet dit 'm zijn: Ik kwam deze reactie tegen in de Gespot topic.
bertjehonda wrote:gister bij tcc weer genoeg R's gespot was weer erg leuk daar. haha gele ek9 type r een witte itr met carbon cap die staat nu tekoop daar volgens mij is die van een bekende van hier / was en nog een witte itr die binnen stond. daar zeg ik verder niks over dat komt in nu en 2 weken wel goed hier op t forum denk ik. wel erg mooi :thumbs:
Busted! :lol:
Zou even search functie gebruiken en de ervaringen van mr. x met tcc opzoeken :lol:
VtecBob wrote:Zou even search functie gebruiken en de ervaringen van mr. x met tcc opzoeken :lol:
:wink:
Oh en Steven, wispelturigheid zit in de aard van het beestje maar qua relaties probeer ik het binnen de perken te houden. Moet mijn leven eens gaan beteren en niet dingen half afmaken. Daar zal deze auto me wel mee helpen. Die wil ik 10 jaar minimaal houden, alsook mijn nieuwe vriendinnetje die eigenlijk, heel toevallig, bijna tegelijk met de auto is komen 'aanwaaien'.
Niks geheimzinnig. Ik wilde niets zeggen. Als het dan toch door iemand anders aangekaart wordt kan ik daar niets aan doen! Daardoor ga ik het niet opeens vertellen. Sorry als jij, Sander, dat kinderachtig vindt!