Jo& wrote:Bij 'mijn' Honda dealer lopen ze rond met rood/grijze overalls.
dat zijn Honda dealer overals (in nderland tenminste)
voornamelijk grijs, met rode randen, een groot rood honda logo op de rug en een kleine op de linker borst.
Ik ben wel eens exemplaren tegen gekomen op de zwarte markt in Beverwijk of Tessenderloo. Lagen er niet altijd, maar vaak wel. Waren dan wel niet nieuw.
ik heb het eens gevraagd bij de Honda dealer,maar die wou geen weg doen. en een universele overal bestellen op het net en achteraf logo's op naaien of strijken ziet er niet uit als origineel. de Honda overals hebben ook 2 kleuren.
Ik werk zelf bij een Honda dealer. En wij huren die kleren van MEWA. Dus wij kopen die ook niet aan. Daar kan je mss eens de vraag stellen. Vele merken huren hun kleding hier.
Die huren die overalls, maar dat zullen gewoon normale overalls met gekozen kleuren zijn waar een Honda logo op gemaakt is.
Dus je kunt gewoon zelf zo een overall kopen een een Honda logo op maken.
Wat 'vrouwlijk' advies haha:
Ik raad je wel aan eerst de overall minimaal 1 keer heet (60graden) of 2x normaal te wassen voor je het embleem erop strijkt / naait.
Jo& wrote:Die huren die overalls, maar dat zullen gewoon normale overalls met gekozen kleuren zijn waar een Honda logo op gemaakt is.
Dus je kunt gewoon zelf zo een overall kopen een een Honda logo op maken.
Wat 'vrouwlijk' advies haha: Ik raad je wel aan eerst de overall minimaal 1 keer heet (60graden) of 2x normaal te wassen voor je het embleem erop strijkt / naait.