wou hier eens vragen wat het verschil is tussen een mugen twin loop en een mugen generation 1... ga mij een nieuw cat back systeem steken en ben nog aant twijfelelen maar mijn voor keur gaat naar mugen iemand die me hier raad kan over geven?
bedankt op voorhand
grtz V-tje
De twinloop heeft zoals de naam al zegt een twinloop. Hierbij gaat bij lage toeren de uitlaatgassen 2 keer door de demper. Dit maakt dat hij bij lage toeren erg stil is. Groot voordeel is daarbij dat het syteem een lage flow weerstand heeft en toch nog goed dempt.
Een generation 1 heeft geen twinloop systeem volgens mij.
Ik heb de twinloop onder mijn ITR dus als je een keer wil kijken/luisteren moeten we ff afspreken op een meeting ofzo.
Sinds kort heb ik een Mugen (EK9) twinloop onder mijn EG5. Nou is dat in grote lijnen wel te vergelijken lijkt me.
Prachtige uitlaat, geluid is zeker niet overdreven en geeft toch een mooie brul op hoge toeren.
Afgelopen maandag op Assen gereden. Daar is een 95 decibel limiet. Met een CAI en Mugen twinloop met catvervanger zat ik daar nog niet boven. (Ik weet trouwens stiekem ook niet of dat 95 decibel veel is of niet ops: )