Type-R Dynodag-2009 [27-06-2009]
slydawg wrote:Jo& wrote:Pff loopt allemaal niet zoals ik wil hier.
Ik kom alleen met de CTR, maar weet niet of ik zin heb in een run...
Of kom je mensen te kort voor een run?
Ik heb waarschijnlijk ook een aantal niet leden die een run willen doen als er plek over is.
Als er niet genoeg voor een run zijn lijkt het me niet zo'n probleem.
Stuur even een PB voor de gegevens
Heb ik net mijn brommer gepoetst voor morgen zie ik dat de meeting vandaag was... 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- CTR-Voorburg
Dank aan Roel om ons weer te ontvangen.
Weer een paar leuke dingen gezien op verschillende auto's . Twee rakkers die dachten dat het pas morgen was :lol:
Grootste verrassing van de dag was voor mij de EK3 van Eveline met 108 ipv 90 pk (standaard maar even liefdevol door Robin tot leven gewekt).
Een van onze bestuursleden moest even bij bij Honda Dealer Auto Ruiter langs voor wat onderdelen. Hier werden we spontaan uitgenodigt wat te komen drinken met de club. Zeer gastvrij van de Heren. Hebben we toch de MotoGP kunnen kijken :lol: .
Auto Ruiter heeft zelfs aangeboden Team Partner te worden. De bevestiging volgt in de loop van de week!
Weer een paar leuke dingen gezien op verschillende auto's . Twee rakkers die dachten dat het pas morgen was :lol:
Grootste verrassing van de dag was voor mij de EK3 van Eveline met 108 ipv 90 pk (standaard maar even liefdevol door Robin tot leven gewekt).
Een van onze bestuursleden moest even bij bij Honda Dealer Auto Ruiter langs voor wat onderdelen. Hier werden we spontaan uitgenodigt wat te komen drinken met de club. Zeer gastvrij van de Heren. Hebben we toch de MotoGP kunnen kijken :lol: .
Auto Ruiter heeft zelfs aangeboden Team Partner te worden. De bevestiging volgt in de loop van de week!
Katana wrote:
!
??? Ik wil geen feestjes verpesten, maar civic EK3, 1.5i (LS) VTEC-E(conomy) met motor D15Z6 , heeft standaard 115PK.
Ik denk dat je dan een 1.4i(S) bedoelt die standaard 75pk of (90pk)heeft.
Maskertje wrote:Katana wrote:
!
??? Ik wil geen feestjes verpesten, maar civic EK3, 1.5i (LS) VTEC-E(conomy) met motor D15Z6 , heeft standaard 115PK.
Ik denk dat je dan een 1.4i(S) bedoelt die standaard 75pk of (90pk)heeft.
Geen idee, mag Robin op antwoorden :dunno:
Katana wrote:Geen idee, mag Robin op antwoorden :dunno:
Hehe.. dat feestje wat je gecreeerd had met je 90PK, was bij thuiskomst gelijk over inderdaad...
Ik vertrouwde het al niet en heb de folder er thuis meteen bijgepakt... en Maskertje heeft helemaal gelijk.
Zo blij als je haar er mee gemaakt had, zo teleurgesteld was ze gisteravond. :wink:
VTECRob wrote:Katana wrote:Geen idee, mag Robin op antwoorden :dunno:
Hehe.. dat feestje wat je gecreeerd had met je 90PK, was bij thuiskomst gelijk over inderdaad...
Ik vertrouwde het al niet en heb de folder er thuis meteen bijgepakt... en Maskertje heeft helemaal gelijk.
Zo blij als je haar er mee gemaakt had, zo teleurgesteld was ze gisteravond. :wink:
Toch nette cijfers
- CTR-Voorburg
Hier weer de "pic's" het lukt mij niet om het op de juiste manier van volgorde online te krijgen (moet toch nog even met Frank praten hierover)
Je kan gewoon links de albumnaam aanklikken zodat je niet alle 678 foto's hoeft te bekijken.
Maar goed toch veel kijkplezier ermee!
http://s261.photobucket.com/albums/ii44/midd056/
Je kan gewoon links de albumnaam aanklikken zodat je niet alle 678 foto's hoeft te bekijken.
Maar goed toch veel kijkplezier ermee!
http://s261.photobucket.com/albums/ii44/midd056/
resulaat
Zal aftrappen met de resultaten van de dag.
Zelf zeer tevreden over de uitslag 215 PK een exacte dezelfde uitslag als bij de vorige run.
De sheet zal ik vanavond even posten.
Wel ben ik geschrokken van het DB-speeltje van Frans 118 Decibel.
nu weet ik wat het verkeer achter mij hoort.
ops:
Martijn
Zelf zeer tevreden over de uitslag 215 PK een exacte dezelfde uitslag als bij de vorige run.
De sheet zal ik vanavond even posten.
Wel ben ik geschrokken van het DB-speeltje van Frans 118 Decibel.
nu weet ik wat het verkeer achter mij hoort.

Martijn