Honda Type R fan "John"
-
- johnny1911
wesjes wrote:johnny1911 wrote:wesjes wrote:johnny1911 wrote:Benjdmin wrote:"D_ToXx":23zskzxx wrote:
EP3![]()
Ep3 of Dc2, allebei een betere keuze...
Hangt er van af wat je zoekt denk ik. Zeker zijn de EP3 en de DC2 meer échte Type R's dan de FN2. En dat trekt mij inderdaad ontzettend aan! Anderzijds wil ik gewoon een zo nieuw mogelijke auto kopen, en zeker in geval van DC2 gaat dat niet meer op...
Groeten,
John
Zo nieuw mogelijk dan heb je nog een keuze uit verse imports,.. DC5 of FD2?
Als je tenminste van hardcore houd![]()
Haha, ja klopt. FD2 is helemaal top, maar een DC5 behoort ook zeker nog tot de opties. Ik had deze al een tijdje op het oog:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Hon ... gemeen.htm
Toch kan ik mij herinneren dat deze (ik weet wel zeker dat het exact deze was) op kapaza te koop stond. Toen nog particulier te koop, ik geloof voor 11000euro! Ik heb de URL nog in mijn favorieten staan, maar de link werkt niet meer. Die Auto Kraaij heeft hem dus mijns inziens opgekocht, maar dan ook de prijs met 6000euro verhoogt??!
Een vriend van mij heeft ook nog een DC5 te koop staan.. kzal hem eens contacteren of hij hem nog heeft, is ook een blauwe maar met acura logo's is wel een DC5, dus geen acura.. voor rond de 10.000 volgens mij maar moest nog wel gekeurd word en op kenteken worden gezet.[/quote:23zskzxx]
Hee thanks voor je bericht! Op dit moment hou ik het nog even rustig met een auto kopen, door alle veranderingen (samenwonen e.d.) hou ik het geld nog even op zak..Ik hoop zeker dat de Type R het er nog van komt, maar het wordt nog even geduld hebben voor mij. Wel super bedankt voor je bericht wesjes! Enne ik hoop ooit je FD2 nog eens te zien