voorkant is :twisted:
achterkant is :!: :shock: :!:
de achterspoiler van een FN is sowieso niet echt je van het.
maar deze slaat echt alles.
ze hadden de daklijn moeten doortrekken in spoilervorm. jammer.
en de velgen Black net als de FD Mugen RR.
real187 wrote:voorkant is :twisted: achterkant is :!: :shock: :!: de achterspoiler van een FN is sowieso niet echt je van het. maar deze slaat echt alles. ze hadden de daklijn moeten doortrekken in spoilervorm. jammer. en de velgen Black net als de FD Mugen RR.
maar altijd een leuk zo`n kadootje :lol:
Inderdaad, zoals vroegar de Ek4's hadden, 1 spoiler onder het raam en een ek9 typ-r spoiler boven. Alleen dan natuurlijk ververst in de lijnen van het FN2 dak 8) .
Hoewel het een tikkeltje overdreven is en het lijkt me stug dat het echt nuttig is vind ik het wel gewaagd en anders, vooral juist op een hatchback!.
Honda’s huistuner Mugen heeft het potentieel van de Civic Type R een beetje opgerekt. Bovendien heeft de tunert ook gerotzooid met het interieur, waardoor de hatch wat kilootjes kwijt is geraakt.
Wat wel bekend is, is het vermogen van de 2,0-liter atmosferische motor. Dankzij wat aanpassingen perst Mugen 237 pk uit het blok, een stijging van 36 pk. Ook de afstemming van vering en demping is gewijzigd en Brembo heeft een setje grotere remschijven geleverd. Tot slot is de achterbank nog overboord gegooid, zien we wat carbonfiber details en Recaro-sportstoelen. Wat ie gaat kosten en of ie naar ons land komt is nog even afwachten.
Mathy M wrote:Honda’s huistuner Mugen heeft het potentieel van de Civic Type R een beetje opgerekt. Bovendien heeft de tunert ook gerotzooid met het interieur, waardoor de hatch wat kilootjes kwijt is geraakt.
Wat wel bekend is, is het vermogen van de 2,0-liter atmosferische motor. Dankzij wat aanpassingen perst Mugen 237 pk uit het blok, een stijging van 36 pk. Ook de afstemming van vering en demping is gewijzigd en Brembo heeft een setje grotere remschijven geleverd. Tot slot is de achterbank nog overboord gegooid, zien we wat carbonfiber details en Recaro-sportstoelen. Wat ie gaat kosten en of ie naar ons land komt is nog even afwachten.
Mathy M wrote:Honda’s huistuner Mugen heeft het potentieel van de Civic Type R een beetje opgerekt. Bovendien heeft de tunert ook gerotzooid met het interieur, waardoor de hatch wat kilootjes kwijt is geraakt.
Wat wel bekend is, is het vermogen van de 2,0-liter atmosferische motor. Dankzij wat aanpassingen perst Mugen 237 pk uit het blok, een stijging van 36 pk. Ook de afstemming van vering en demping is gewijzigd en Brembo heeft een setje grotere remschijven geleverd. Tot slot is de achterbank nog overboord gegooid, zien we wat carbonfiber details en Recaro-sportstoelen. Wat ie gaat kosten en of ie naar ons land komt is nog even afwachten.
Wel knap weer 36 pk extra eruit te persen.. vraag me af wat eraan veranderd is..
Mathy M wrote:Honda’s huistuner Mugen heeft het potentieel van de Civic Type R een beetje opgerekt. Bovendien heeft de tunert ook gerotzooid met het interieur, waardoor de hatch wat kilootjes kwijt is geraakt.
Wat wel bekend is, is het vermogen van de 2,0-liter atmosferische motor. Dankzij wat aanpassingen perst Mugen 237 pk uit het blok, een stijging van 36 pk. Ook de afstemming van vering en demping is gewijzigd en Brembo heeft een setje grotere remschijven geleverd. Tot slot is de achterbank nog overboord gegooid, zien we wat carbonfiber details en Recaro-sportstoelen. Wat ie gaat kosten en of ie naar ons land komt is nog even afwachten.
Wel knap weer 36 pk extra eruit te persen.. vraag me af wat eraan veranderd is..